Liu x Elan

629 32 46
                                    

~Elan~

Karşımda Jeff vardı birbirimize pis pis bakıyorduk ona dil çıkardım o da çıkardı..... Liu'nun bağırmasıyla bakışmamız sona erdi. Neden mi bağırıyor? Kitabı'nın üstüne oturmuşum! Bu harika!

Liu: ELAN!! KALK!!

Elan: off kulaklarım!

Liu: hadi hadi!!

Elan: tamam be!!

Kalktım ve kitabı alıp ona verdim. Kitabı alıp gitti bende Jeff'e bakmaya devam ettim ama Jeff sırıtıyordu. Bekle Liu'yu sevdiğimi anlamışmıdır? Yok ya anlamamıştır... Değil mi?

Jeff: kardeşimi sevdiğin belli Elan!

Elan: yok! yo! Sevmiyom ki! Ben onu neden Seveyim?

Jeff'in sırıtışı genişledi bende ona her türlü yemini ettirdim ve kabullendim... Bana pis pis sırıtıyordu. Ağzına bir tane çaktım dudağını büzüp gitti... Ama gitmesiyle beraber geri bir oldu!

Jeff: bana hizmet et yoksa sırrını bütün orman öğrenir!

Elan: JEEFF!! SÖZ VERMİŞTİN!!!!

Jeff: Jeff'e güvenme!!

Elan: haklısın... Tamam ne istiyon?

Jeff: hhmmm.... Liu'nun bir kitabını yak!

Liu: hayır!

Liu'nun gelen kızgın sesi ile yerimden sıçradım. Bana baktı sonra Jeff'e baktı... Kızgındı vay anasını demek kitapları bu kadar önemli! Acaba bir kitap olsam beni okur muydu?.... Off ne biçim bir düşünce bu!? Kendimle kavga etmeyi bıraktım ve normal hayata döndüm.

Liu: Elan!!

Elan: ne?

Liu: ne yapıyordunuz?

Elan: Jeff bana ayak işlerini yaptırıyor...

Slendy: Jeff doğru mu bu?

Jeff: hay-

Toby: evet iki saattir sizi izliyom ve şahidim....

Slendy: Jeff kendi işlerini kendin yapmalısın! Cezalısın!

Jeff bana dil çıkardı ve gitti... Ehehhehe kurtuldum!! Bekle eninde sonunda cezası bitcek! Neyse unutur sonuçta Jeff balık hafızalı..

Jeff: LİU ELAN SENİ SEVİYOR!!!!!

ElanYALAN!!!

Jeff'e niye söyledim ki?! Off lan Liu nerde?! Gitmiş... Umarım duymamıştır yoksa benden soğur ve bana yaklaşmaz... Galiba. Neyse! Ormana gittim ve etrafta dolaşmaya başladım. İnsan bulduuum!!! Ehehehe!! O insanın yanına yaklaştım ve bıçağı boynuna sapladım. Çok zevkli birşey... Aaaa bu kızmış... Ama erkek gibi görünüyordu neyse! Ağacın dalına asılmış bir çanta gördüm galiba kızındı. Çantayı aldım ve açtım içinde ne ararsan vardı makyaj malzemesinden tut meyvesine kadar... Meyve olarakta elma var.... Çantayı aldım ve eve gittim...

Eve girdiğimde Liu beni karşıladı açıkçası böyle birşey beklemiyordum....

Liu: eee bana bir kitap sözün vardı o ne oldu?

Elan: boşver kitabı! Baaakk!!! Bu çantanın içinde herşey var!

Liu: hadi canım gel benimle!

Odasına gitti ve bende peşinden... Sanırım bu çantayı sadece ikimizin açmasını istiyor...

Liu: Elan bu çantadan ne çıkarsa çıksın kimseye söylemicez tamam mı?

Elan: Liu sanki içinden hazine çıkıcak! Ama neyse tamam!

Liu: belki çıkar...

Elan: haklısın herşey olabilir...

Yatağa oturduk ve çantayı boşalttım... Liu hayran olmuş bir şekilde bakıyordu nedeni bir kitap vardı... Adı (en sevdiğin kitap)  en sevdiğim kitap! Kitabı alıp sıkıca sarıldım normalde az kitap okurum ama bu kitap benim için değerli!

Liu: Elan ver onu

Elan: hayır

Liu: tamam o zaman bu makyaj malzemelerini çöpe atıyorum...

Elan: amaaaaaaa!! Liu bu kitabı okuduktan sonra söz sana vericem!!

Liu: pekii... Sana kıyamıyorum

Elan: ne?

Liu: yok birşey!

Kitapla beraber odadan çıktım ve kendi odama gittim.... Kitabı bitirdiğimde saat 21:09'du vay be bu bir rekor! Bir günde bir kitap! Liu gibi oldum yaa!! Liu'nun odasına gittim ama kapı açıktı ve kendisi içerde yoktu kitabı masasının üstüne bıraktım... Ve çıkmak için kapıya yöneldim ama karşımda bir adet üzgün Liu beklemiyordum

Elan: Liu ne oldu?

Liu: çık odamdan!

Elan: sana ne oldu dedim!

Liu: YOK BİRŞEY ÇIK GİT!!

Kalbim bir anda paramparça oldu... İlk defa bana karşı böyle davranıyordu... Sessizce odadan çıktım ve kendi idama geri gittim.... Kafamı yastığa göndüm...

~sabah~

Gözlerimi hafiften araladım ve etrafa baktım... Ne ara uyudum?! Başım çatlıyor... Bekle ben uykumda ağladım mı? Nasıl ya? Ağlamadım eminim ama gözlerim ağrıyor ve yanaklarımla yastığım ıslak... Neyse fazla takmadım ve aşağı indim kimse yoktu saate baktım 11:56 tabi geç kaldım kahvaltıya!! İlk defa bu kadar geç kalktım... Mutfağa gittim. Liu vardı masaya oturdum ve başımı masaya dayadım...

Liu: iyi misin?

Elan: hayır...

Liu: dün sana bağırdığım için özür dilerim...

Elan: sorun yok....

Liu: sevdiğim insana nasıl bağırdım bilmiyorum...

'Sevdiğim insan' lafını duyar duymaz başımı kaldırdım ve Liu'ya baktım gülümsüyordu...

Liu: seni seviyorum Elan

Elan: b-ben... Bende seni seviyorum...

Beni kendisine çekti ve sıkıca sarıldı bende aynısını yaptım... Jeff bize pencereden bakıyordu ve pis pis sırıtıyordu.

Liu: Jeff sevgilimle uğraşma!

Jeff'in yüzüne bir sahte hüzün düştü güldüm ve Liu'nun yanağını öptüm....

homicidalelan nasıl olmuş?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CreepypastaxOkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin