~Alma~
Ormanda yeni bir kurban ararken Ray'i gördüm... Bir kızla beraberdi acaba o kim?..... Pfft benimkiside soru o kızı taciz edicek...... Ki bu yaptığı moralimi bozdu ilk defa onu niye düşünüyorum ki?! O bana zamanında yapacağını yapmıştı!!
Ray: selam!
Alma: amaç?
Ray: bak bu kız yeni sevgilim!!
Alma: bana ne?!!!
Hızlıca oradan uzaklaştım... Nedenini bilmiyorum ama kalbim kırıldımıştı.... Hiç kurban bulamayınca konağa geri döndüm ve kimseye selam vermeden odama çıktım. Gözlerim kapanıyordu... Serbest bıraktım sonuçta bu gün 21 tane insan öldürmüştüm....
Uyandığımda saat hâla 18:55'di zaman yavaş geçiyor... Biraz boş boş etrafa baktım ve yan odadan inleme sesleri geldi... Tabi ya yan oda Ray'in odası...
Alma: SESSİZ OLUN YA BURADA DİNLENMEYE ÇALIŞIYORUM!!!!!
galiba beni duymadılar amaaan bana ne?! Kalktım ve uykulu bir şekilde aşağıya indim herkes görevdeydi... Koltuğa oturup atkı ören Trendy'ye baktım...
Alma: kime yapıyorsun?
Trendy: sana hasta olma diye... Bitti!
Atkıyı boynuma doladı ve gitti çok güzel korkuyor aynı Ray gibi... Bekle Ray ne alaka?! Hem ben onun kokusuna nasıl benzettim?! Bu çocuk benim kafamıda dağıttı ya!!! Aşağıya bir kız indi boynunda hep morluklar vardı... Ardından Ray geldi ve kıza sarıldı... Dayanamadım ve mutfaktan bıçak alıp kıza saldırdım kız öldüğü anda içime bir rahatlama geldi ama neden?
Ray: benim yerime öldürdüğün için teşekkürler
Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu ve gitti... Ki ben şok!!! Aslında şaşırmamalıyım bu Ray her an herşeyi yapabilir...
Böyle bir kaç gün geçirdik o taciz etti ben öldürdüm ve beni kendi tarzında ödüllendiriyor.... Yine bir kız getirmişti ama bu kız çok gıcık!!!
Kız: Ray hayatım bu velet kim?
Ray: tanımıyorum hatta onu ilk kez görüyorum eve izinsiz girmişte olabilir...
Kız: ne?!
Kız Ray'in belinde gizlediği bıçağı aldı ve karnıma sallayıp Ray'le gitti.... Kan kusuyordum bayılmadan önde gördüğüm son şey Dr. Smiley'nin kan kırmızı gözleri oldu......
Gözlerimi acıyla açtım bıçaklanan yer sarılmıştı ve yanımda Ann vardı....
Ann: uyanmışsın...
Alma: evet.....
Ann: kim yaptı...?
Alma: Ray'in taciz ettiği kız....
Ann: onu seviyorsun değil mi...?
Alma: ne?! Deli misin?! Ben ondan nefret ediyorum!
Ann: hmmm bence öyle deme hani sen onun kurbanlarını öldürdüğünde seni öpüyor ya yüzün kırmızının bin totuna bürünüyor....
Alma: tamam kabul onu seviyorum!! Tabi bunu sen gösterdin...
Ann: o da seni seviyor fark ettin mi? Seninle konuşurken kekeliyor ve yüzü kızarıyor....
Bir an Ray'le konuştuğum zamanlar geldi ve Ray'in yüzü kızarıyordu... Ama bu beni sevdiğini göstermiyor.... Uzun bir sessizlik oldu ve içeri aniden Ray girdi ve bana sarıldı....
Ray: iyi misin? Özür dilerim o kızı oracıkta öldürmeliydim... Lütfen beni affet....
Ann bize mânalı bir şekilde baktı ve odadan sessizce çıktı.... Ray bana biraz daha sarıldı ve bıraktı yüzü kızarmıştı....
Alma: Ray sevdiğin birisi var mı?
Ray: evet o sensin şimdi neden hemen söyledin diyeceksin söyledim çünkü beni reddecektin çünkü hiç kimse benim gibi bir sapıkla sevgili olmaz istemez.......
Ray'in bu sözleri sonrasında bir şey diyemedim eğer onunla sevgili olursam benimle dalga geçerler....
~3 hafta sonra~
Yanımda Ann ve Jane vardı ikisi erkekler hakkında konuşuyorlardı ve konu döndü dolaştı benim Ray'e aşık olmama vardı....
Jane: neden ona onu sevdiğini söylemiyorsun ki?
Ann: dalga geçmelerinden korkuyor
Jane: dinle pek aşktan anlamam ama neyse... Kim ne derse desin bu senin aşkın kimse karışamaz derseler bile biz senin arkandayız...
Alma: cidden mi?!
Ann: evet cidden...
Jane: koş kızıl meleğin seni bekliyor....
Kızlara bir numarasınız der gibi baktım çünkü cesaretimi yerine getirdiler... Koşarak Ray'in yanına gittim ve dudaklarına yapıştım hoşuna gitmişti karşılık verdi....
Ray: yine mi kurbanlarımı öldürdün?
Alma: hayır... B-ben seni seviyorum....
Bana ilk önce şaşkın bir şekilde baktı ve beni kucağına alıp döndürmeye başladı... İkimizde mutluyduk....