~Jennifer~
Evde boş boş oturuyordum elektrikte gitmişti! Yahu oyun oynuyom oyunun tam ortasında elektrik gider mi yahhh!!!!! Aha geri geldi!! Hemen bilgisayarımı açtım ve (majora mask veya sevdiğin oyun) girdim. Bir seviye atlarken 1 seviye düşüyordum oyunun hata yaptığını düşündüm ve kapatıp geri açtım. Ama açılmadı.... Yine elektrikler kesildi. Bu çok garip.
Akşam oldu ama elektrikler hâla gelmedi. Sıkılıyorum...
Benny: bekle az sonra elektrikler gelir....
Jennifer: AAAAAAAAAAAAA!!!!
korktum çünkü onun gözlerinden kan akıyor! Bekle Bu Ben Drowned!!! Biri beni çimdiklesin!!!
Jennifer: ayh ben rüyadamıyım... Sen gerçeksin değil mi???
Benny: evet gerçeğim... Sende bir fansın.
Jennifer: evet!! Çook tatlısın- yanlış anlama!! Yani off!!
Benny: ah bir derdini anlatabilsen... Bana karşı cıvık davranma! Fanları sevmiyorum!!
Jennifer: pekiii..... Oh sana adımı söylemedim! Ben Jennifer!!
Benny: beni tanıyorsun ama yinede kendimi tanıtayım. Ben Ben Drowned.... Memnun oldum! Jenn... Sana böyle seslenirsem rahatsız olmazsın değil mi?
Jennifer: hayııır...
Benny: neyse ben gittim daha adam öldürcem ve yeni aldığım oyunları oynıyacam yarın görüşürüz....
Jennifer: görüşürüz Benny...
Benny gittiğinde elektrikler geri geldi.... Bekle jeton şimdi düştü o Ben Drowned ve bir katil.... Ohaaa ben bir katille konuştum!!! Ayh bana bir şey oluyoooo!!!
~sabah saat: 10:37~
Vücudum ağrıyordu... Gözlerimi yavaşça açtım ama odamda değildim... Bir yere bağlıydım... İpleri kırmak isteğiyle kendimi çektim ama ne fayda!!!
Benny: DUR!! YAPMA!!
Jennifer: Benny?!
Benny: dur o ipleri daha fazla çekme yoksa-
Jeff: go to sleep demek zorunda kalırım!! HAHAHAHAHHAH!!!
Bekle ben şimdi bir katile aşık oldum. Ama bu katil beni öldürecek!!!!!!
Benny: Jeff sakin... Hazır oynumdanda oldum!!
Jeff:*bıçağı Jennifer'ın boğazına dayar* boşver oyunu Benny şuna bak tatlı bir kurban!! Hem de senin elinden!!!
Jennifer: n-nasıl!?! Lütfen beni öldürmeyin!!! Yalvarırım!! Lütfen!!!
Jeff: kusuruma bakma Jenn ama ölmelisin!!!
Benny: seni ben kaçırdım......
Jennifer: neden...? Dicemde senin gibi bir katile vuruldum hata bende!!!
Önümde duran Jeff'in karnına tekme attım bıçağını yere düşürmüştü! O bıçağı aldım ve ipi kestim... İpi kestiğim gibi koşmaya başladım!! Arkamdan geliyorlardı yani geliyordu sadece Benny... Daha fazla koşamadım ama izimi kaybettirmiştim...
Ormanda kayboldum yok böyle bir şans!! Bir adım daha attım ama atmaz olsamdım bir tuzağa yakalandım ve dünyaya başaşağı bakmaya başladım... Off midem!!
Benny: yardım lazım mı??
Jennifer: GİT YARDIMINA İYTİYACIM YOK!!!
Benny: emin misin?
Jennifer: evet!!
Benny: haberin olsun buradan fazla katil geçiyor...
Jennifer: tamam ya...
Benny tuzağı çözdüğü an öksürmeye başladım.
Benny: özür dilerim...
Jennifer: özür dileyeceksen niye yapıyon!!? Ve seni affetmiyorum!!!
Benny: seni kaçırmak zorundaydım yoksa Jeff seni oranda öldürcekti!!
Jennifer: diyecek lafım yok! Beni ormandan çıkar!!
Benny beni takip et dercenine elini salladı onu takip ettim aradan yarım saat sonra evime gelmiştik... Tam içeri girecekken Benny kolunu tuttu...
Jennifer: ne oldu??
Benny: bu!
Benny beni kendisine çekip öptü... Ona karşılık vermemi bekliyordu ama ben onu ittim...
Jennifer: Benny olmaz! Biz arkadaşız!
Benny: biriside beni sevse şaşarım!!
Benny bir anda yok oldu sanırım gitmiş... Eve girip etrafa baktım kimse yoktu... Bir an aklıma Benny'e dediğim şeyler geldi. Biz arkadaşız ha?! Onu sevmemi istiyordu... Bekle bana aşık mı?!
~4 gün sonra~
Benny hâlâ yanıma gelmedi! Endişeleniyorum...
Benny: kal kız ayol!!!!
Yerinden sıçradım! Bu nasıl bir çağırıştır!?
Jennifer: BENNY GERİ GELDİN!!!!
Benny: evet geldim fazla işim vardı... Beni özledim mi??
Benny'e sıkıca sarıldım oda bana sarıldı....
Jennifer: seni seviyorum Benny!!
Benny: bende seni...
Jennifer: ama ben aşk anlamında...
Benny: ciddi misin?! Bende seni o anlamda seviyorum!!
Benny beni kendisine çekip tekrar öptü ama bu sefer karşılık verdim.... Bundan sonraki günlerimiz oyun oynamakla maceralarla ve kanla geçti mutluyum....
-_Boss_Bitch_- nasıl olmuş? Evet biraz kısa....