Никол
Мразя Джъстин!
Той е такъв глупак!
Не мога да повярвам, че направи това!
Никога не съм мислела, че това ще се случи.
Това е толкова ужасно мразя го!
Шибан кратен!
Да върви по дяволите заедно с онази курва!
Той ме предаде.
Аз мислех, че ме обича, а той ме предаде.
Стигнах до колата, но намерих ключовете.
По дяволите!
Точно сега ли загубих тези ключове?
-Никол! - Джъстин ме хвана за ръката.
Аз се обърнах и му ударих шамар.
-Не ме докосвай! - изсъсках
-Никол, моля дай ми минута да ти обясня.
-Няма да ти дам никаква минута! Защото не искам да слушам оправданията ти. Ти ми изневери. Няма за какво повече да си говорим. Всичко приключи.
-Как така е приключило? Никол, моля те...
-Не ми се моли! Да беше мислил преди да се беше чукал с нея! Аз не искам да бъда с човек, който ми изневяра.
-Не съм ти изневерил.
-Така ли, защото на мен ми се видя, че беше в нашето легло и с друга! Ако ти ме беше видял с друг в леглото какво ще се да си помислиш?!
-Права си. Съжалявам, прости ми.
-Няма да ти простя! Върви по дяволите! Мразя те! Не мога да повярвам, че ми го причини. - казах и се разплаках.
-Съжалявам, аз те обичам. Нали затова се оженихме...
-Оженихме се, защото се обичахме и защото вярвах, че си любовта на живота ми, но съм сгрешила. Ти си един долен предател, който не ме обича, само си си играл с чувствата ми.
-Обичам те. Повярвай ми.
-Не искам да ти вярвам. Вече не вярвам на нито една твоя дума. Вече не искам да бъда с теб, не искан да те виждам. - казах и свалих пръстена си и му го дадох.
-Какво правиш?
-Както казах не искам да те виждам, затова се радвай на живота си, като ерген, за аз искам развод. Не искам да имам нищо общо с теб.
Той ме гледаше без да казва нищо.
Извадих ключовете си от чантата и се качих в колата.
Погледнах и видях, че Джъстин си е тръгнал.
Не мога да повярвам, че всичко приключи така.
Какво мислите за първата глава от втората част на историята?❤️
YOU ARE READING
Stay With Me Forever
RomanceИсторията е продължение на "Stay with me" Никол си мислеше, че Джъстин е любовта на живота й до момента в който не намери истинската любов в човека, в който не е очаквала, че ще се влюби.