Глава 13

1.3K 76 45
                                    

Никол

Този не си ли беше тръгнал?

По дяволите.

Джъстин все още гледаше без да казва нищо и започнах да се притеснявам.

Мислех, че ще вика,но той седи, като статуя.

-Джъстин, добре ли си? - попитах

Очевидно е, че не е.

Но защо по дяволите не казва нищо!

-Вие заедно ли сте? - попита

Аз погледнах към Хари чудейки се дали да кажа истината.

-Може би. - казах

-От колко време продължава това?

-От почти два месеца.

-Значи се чукате. Колко хубаво. Жена ми и най-добрият ми приятел се чукат зад гърба ми. Значи всичко е наред. Не виждам проблем.

-Наистина ли? - попита Хари

-Не! Вие луди ли сте! Как може да сте заедно! За това ли си тръгна, за да бъдеш с него ли?! Не мога да повярвам! Предатели! Защо не ми го казахте?! А крихте от мен! Нали трябваше да сме честни? А вие и двамата ме лъжете, защото сте долни предатели!

-Джъстин,успокой се. - каза Хари

-Майната ти! Долно копеле! Вървете по дяволите и двамата, защото сте долни предатели! А ти си долна кучка! - изкрещя Джъстин

-Не я обиждай. Тя не е виновна.

Докато се усетя Джъстин беше ударил Хари.

-Джъстин! - извиках и клекнах до Хари

Джъстин ме погледна без да казва нищо, след което си тръгна.

Сериозно няма да каже нищо?

Задник.

-Добре ли си? - попитах

-Да.

-Не знам, защо го направи. Сигурно, защото е идиот.

-Няма проблем заслужавам си го.

-Не е вярно. Ти не си виновен. Аз съм виновна, защото трябваше да му кажа. Съжалявам. - прошепнах и го целунах - Сега, след като знае, дали ще ме остави намира?

-Надявам се.

-Всичко е такава бъркотия. Само беди нося. Може би ще е по-добре, ако си тръгна. - казах и той хвана ръката ми.

-Не си тръгвай. Не искам да ме оставиш. Остани обичам те.

-И аз те обичам.

Сега се чувствам зле, защото Джъстин не заслужава това.

Не исках да разбира по този начин.

Всъщност не исках да му кажа за мен и Хари, защото знаех, че ще реагира така.

Исках първо да кажа нещо на Хари, а после да кажа на Джъстин за нас двамата.

Но вече няма значение,защото Джъстин вече знае.

-Ще се разсърдиш ли, ако ти кажа, че искам да говоря с Джъстин? - попитах

-Не. Но само ще говориш с него. Защото той може да опита да те убеди да се върнеш при него.

-Няма. Аз искам да бъда с теб. А не с Джъстин, но искам да поговоря с него. И да оправим отношенията си до колкото е възможно.

-Добре.

-Но ти няма да идваш.

-Защо? За да може по-лесно да му повярваш на глупостите?

-Не! Защото искам да поговорим нормално, ако и ти си там това няма как да се случи.

-Добре де.

-Също така. Имам новина.

-Ако е лоша я запази за Джъстин.

-Не е лоша новина.

-Първо да седна и тогава ми кажи.

Хари седна на дивана хвана ръката ми и ме погледна.

-Бременна съм.

Той примигна няколко пъти и хвана и другата ми ръка.

-От кого?







Stay With Me Forever Where stories live. Discover now