Епилог

2.1K 91 17
                                    

Никол

-Какво стана? - попита Хари

-Нищо.

-Как така нищо? Не му ли каза, че си бременна?

-Казах му.

-И?

-Оказало се е, че между мен и Джъстин не се е случило нищо.

-Така ли?

-Да. Не съм спала с него.

-Значи...

-Значи, че съм бременна от теб. Което е супер. - усмихнах се и го целунах

-Радвам се. Мислех, че си бременна от него. - прошепна и ме прегърна силно.

-Аз също се радвам. Сега няма какво да застане между нас.

-Не изглеждаш много щастлива.

-Щастлива съм, но ми е тежко. Все пак с Джъстин бяхме доста време заедно и всичко приключи толкова бързо. Обичам те и искам да съм с теб. Но ми е трудно.

-Разбирам.

-Не искам да си мислиш, че не искам да съм с теб или че не те обичам колкото Джъстин. Обичам те наистина.

-И аз те обичам.

-Скоро ще се оправя. Но наистина се радвам, че всичко приключи не толкова зле колкото си мислех. Очаквах Джъстин да крещи и да прави скандали,но го прие добре.

-Аз също очаквах да направи сцена.

-Но не направи и може да се радваме един на друг на спокойствие.

-Да. - усмихна се и ме целуна.

-Благодаря, че беше до мен,когато имах нужда от някого.

-Аз също ти благодаря. Ако не се беше случило това нямаше да бъдем заедно. Обичам те Никол.

-И аз те обичам.

Наистина съм щастлива, че съм с Хари. Обичам го.

Но ми е тежко, заради Джъстин.

Бяхме толкова време заедно и това не се забравя лесно, но съм убедена, че и той ще намери щастието,защото го заслужава. Той е добър човек. Направи някои грешки, но не съжалявам за времето, в което бяхме заедно, защото той ме направи истински щастлива. Имахме добри и лоши моменти, но благодарение на него се научих да обичам истински. Също така се научих да прощавам...почти. Но наистина обичах Джъстин и макар че всичко приключи няма да го забравя, защото вярвам, че винаги ще го обичам.

Но сега човекът, който обичам е Хари. Той ми помогна, когато имах нужда от приятел. Всъщност нямаше избор. Но благодарение на него преживях болката, която Джъстин ми причини и сега съм щастлива с него и знам, че той е правилният човек и че с него ще бъда щастлива, дори повече отколкото с Джъстин.

Имах добри моменти.

Но имах и лоши.

Но в крайна сметка не съжалявам за избора си, защото знам, че ще бъда щастлива.




Край

Това беше краят на историята.
Надявам се продължението на "Stay with me" да Ви е било интересно.❤️❤️❤️

Stay With Me Forever Where stories live. Discover now