Dudak parlatıcısını dudaklarına yaymayı bitirdiğinde yan tarafında saçlarını düzeltmekte olan Jisoo'ya döndü.
Kırmızıya boyattığı saçlarıyla tam bir afetti."Eee akşam bir şeyler yapıyor muyuz?"
Jennie'nin teklifi üzerine Jisoo, Jennie'ye bakmaya tenezzül bile etmeden saçlarını düzeltmeye devam etti.
"O Joohyun denen sürtük gelmezse tabii ki bir şeyler yapabiliriz."
Jennie gözlerini devirdi.
"Hadi ama! Onlar çıkıyorlar, bunu kabullenmek bu kadar zor olamaz."
Jisoo ellerini kızıl saçlarından çekti.
Sinirle lavabo mermerine vurdu ve Jennie'ye döndü."O sürtüğün Jin'in etrafında olmasını istemiyorum! O kadar! Çıkıyor olmaları hiçbir şey değiştirmez!
Çıkıyorlarmış, ha! O aşağılığın sevgisinin samimi olduğuna inanıyor musun gerçekten?"Jennie bir an için duraksadı.
Jin'le çıkmasalardı Joohyun yanından geçeceği son kız bile olmazdı.
Tamam, belki çok zengindi, tapılası bir güzelliği vardı vesaire vesaire...
Ama o kızdan kimse hoşlanmıyordu, onun da insanlara bayıldığı söylenemezdi gerçi.Jennie Jisoo'nun gerçekten sinirlendiğini fark edince konuyu kapatmak için çabalamaya başladı.
"Ay! Tamam. Fazla gerildin sen. Bu akşam bizdesin, diğerlerine de haber vermeye gidiyorum!"
Jennie kapıdan çıkarken Jisoo arkasından bağırdı.
"Joohyun'a haber verme sakın!"
Jennie sadece gülümseyip lavabodan ayrıldı.
Tabii ki haber verecekti, yoksa ortamın eğlencesi kaçardı, değil mi?
~~
Jennie bahçeye çıktı ve tüm grupun olduğu masaya yöneldi. Lalisa onu görünce çoktan el sallamaya başlamıştı.
"Gençler bu akşam bizdesiniz, itiraz istemiyorum. Çok eğleneceğiz!"
Jennie Jimin'in yanına bir sandalye çekip oturduğunda Jin'in kolunun altına girmiş Joohyun'a döndü.
"Özellikle senin gelmeni istiyorum bebeğim, daha doğrusu Jisoo istiyor."
Joohyun yüzünde oluşan sırıtışla beraber Jennie'ye doğru yaklaştı.
"Tabii ki geleceğim bebeğim."
Jennie gülümseyip arkasına yaslandı ve sağ tarafında oturan Yoongi'nin limonatasından bir yudum aldı.
Koyu sohbet aralarında sürerken gözlerini bahçeye çevirdi.
~~
Herkes Jennie'nin evine toplanmıştı. Kendi halinde takılan insan topluluğunda göz gezdirdi Jennie.
Koltuğa yayılmış Jimin ve onun kucağında yerini almış Chaeyoung gayet hararetli bir şeyler konuşuyorlardı, en azından uzaktan öyle görünüyordu.
Namjoon Jin ve Joohyun ikilisinden gözlerini bir saniye olsun çekmiyordu.
Yoongi ve Hoseok başka bir koltuğa kurulmuş ellerindeki içecekler eşliğinde bir şeyler konuşuyordu.
Lalisa, Jeongguk ve Tae başka bir koltukta kart oynuyorlardı, Jennie evinde öyle bir oyunun olduğunu ilk defa görüyordu halbuki.
Bir köşeye çekilmiş deli gibi öpüşen Jin ve Joohyun ikilisi ise Jisoo'nun kapıdan yeni adımını atması üzerine gördüğü ilk şey olmuştu.
Kalbinin kırılma sesi Jennie'nin kulağına kadar ulaştığında o sadece gülümsedi.
Hayır hayır, o iyi bir arkadaştı Jisoo'nun gözünde. O yüzden Jennie'ye kızmayacaktı.
En azından Jennie öyle düşünüyordu.
Jisoo seri adımlarla kızın yanına geldiğinde arkada çalan müzik sesi biraz olsun Jisoo'nun sesini bastırmıştı.
"Neden onu çağırdın?! Ondan nefret ettiğimi biliyorsun!"
Jennie hemen 'masum ev sahibi' maskesini taktı ve savunmaya geçti.
"Ben çağırmadım, Jin gelmek isteyince o da gelmiştir. Sevgilisi sonuçta..."
Jennie çaktırmadan vurgulu söylediği 'Sevgili' lafı üzerine Jisoo sinirle nefes verdi.
Etrafa şöyle bir baktı ve gidip Lalisa ve Jeongguk'un arasına oturdu.
Jennie herkesin bir kenara çekildiğini görünce ayakta kalmamak adına o da gidip Tae'nin yanına oturdu.
~~
Aradan belli bir süre geçmişti ve bu süre kesinlikle az değildi. Herkes oldukları pozisyondaydı, yayıldığı koltukta kalmıştı.
Jennie bakışlarını hâlâ öpüşmelerine son verememiş ikiliye çevirdi.
Jin Joohyun'un kalçalarını avuçlayıp kendine bastırınca düşündü, bu zevki daha önce kendisinin tatmış olması gerçekten hoştu.Yüzündeki sırıtışa engel olamadı.
Ayağa kalktı, bu ortam onu gerçekten sıkmıştı. Neredeyse yarım saattir o aptal kartları atıp tekrar toplamaktan başka bir şey yapmıyorlardı.
Bir ıslık çaldı. Tüm bakışlar ona dönmüştü, Jin ve Joohyun'unkiler bile.
"Valla ne yalan söyliyeyim çok sıkıcısınız gençler!"
Yoongi halinden memnun olacak ki isyan etmeye başlamıştı.
"Ne yapmamızı istiyorsun Jennie?"
"Buraya herkes bir köşeye çekilsin de kendi halimizde takılalım diye gelmedik herhalde! Hadi gelin şişe çevirmece oynayalım."
Jennie'nin teklifi üzerine herkes birbirine bakmaya başladı.
Jennie gülümsemesine engel olamadı.Şişe çevirmece bu ortamda oynanacak en tehlikeli oyundu ve Jennie, arkadaşlarının onun karşısında ecel terleri dökerken dudaklarından dökülen yalanları zevkle izleyecekti.
••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Nothing..." |bangtanpink
FanfictionBu okulda doğrular konuşulmaz! Ne kadar çok yalanın varsa o kadar iyisindir. Yalanlar üzerine kurulu hayatlar yaşayan ve yalanlar üzerine kurulu bir arkadaşlıkları olan bir grup... Gerçekler ortaya çıktığında, işte, o zaman oyun biter! Onların oyu...