"Taehyung'un evi nerde?"
Herkes bakışlarını birbirine çevirdi.
Birkaç senedir arkadaşlardı ama Tae'nin evine ne gitmişlerdi ne de nerede olduğunu biliyorlardı.
Bu gerçekten tuhaftı."Bilmiyorum."
"O zaman öğrenelim. Sonra yarın gider sürpriz yaparız, olur mu?"
Chaeyoung'un teklifine karşı herkes kafasını salladı.
"Kime sürpriz yapıyoruz?"
Arkadan gelen Taehyung ile hepsi korkmuştu.
Chaeyoung eli kalbinde arkasına, Taehyung'a, döndü.
"Hiç... Hiçkimseye!"
Taehyung gözlerini kısarak
hepsinin üstünde gezdirdi."Peki... Öyle olsun."
Yan masadan bir sandalye çekip
Jennie'nin yanına oturdu.Herkes birbirine kaçamak bakışlar
atmaya başlamıştı.
Taehyung gelmeden önce başladıkları
sohbete devam edemediler."Tae senin evin nerdeydi?"
Jennie'nin pat diye sorduğu soruya karşılık hepsi gözlerini büyütüp Jennie'ye baktı.
Taehyung ise cevap vermemiş ve gözlerini kaçırmıştı."N-Neden sordun ki şimdi?"
Jennie omuz silkti,
sakladığı şeyi çok iyi biliyordu.
Bu yüzden de üstüne gidecekti."Ya kaç senelik arkadaşlarınız ama daha evinin nerede olduğunu bile bilmiyoruz. Garip değil mi sence de?"
Taehyung derin bir nefes verdi.
Neden bu kadar zorladığını anlamıyordu.
Bilebileceği ise aklına dahi gelmemişti."Gerek duymadım."
"Biz senin arkadaşlarınız, bize güvenmiyor musun?"
'Hayır!' diye geçirdi içinden Taehyung,
onlara güvendiği söylenemezdi."Güveniyorum ama..."
Jennie merakla kaşlarını kaldırdı ve Taehyung'un üzerine doğru eğildi.
"Ama?"
"Ama sizi evime çağırmaya gerek duymuyorum."
Jennie sandalyesine geri yaslandı.
Dudaklarını büzdü."Kalbim kırıldı.
Bize güvenmediğini düşünmeye başladım."Taehyung sinirle nefes verdi.
Bu kadar zorlaması hoşuna gitmiyordu."Aslında... annem hasta, yani o yüzden misafir kabul edemem."
"Aa biz yabancı mıyız?"
Jennie elini sertçe Taehyung'un eline koydu.
Gülümsedi.
Pek samimice olduğu söylenemezdi."Yeter Jennie! Annesi hastaymış işte, zorlama!"
Hoseok'un ani çıkışı karşısında Jennie sadece boş bakışlarla ona baktı.
'Jeongguk'a soralım bakalım hasta mıymış annesi?!' diye geçirdi içinden.
~~
"Ee şimdi ne yapacağız?"
Chaeyoung sorusu üzerine Jennie ve Lalisa kafasını iki yana salladı.
Taehyung'dan evinin adresini
alamamışlardı bunun sonucunda ise
sürpriz doğum günü partisini bir kafede yapmaya karar vermişlerdi.
Şimdi ise kiralayacakları kafeye gidiyorlardı.Kafeye vardıklarında içeri girdiler.
Kafenin içinde yankılanan zil sesiyle bütün garsonlar o tarafa dönmüştü."Hoş geldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?"
Gayet kibar bir şekilde konuşan
garsona gülümseyerek cevap verdi Jennie."Biz yarın için burayı kiralamak istiyoruz. Bize yardım edebilir misiniz?"
"Tabii ki! Kaç saatlik istiyorsunuz?"
Jennie diğerlerine döndü.
Bir süre birbirlerine baktıktan sonra Lalisa Jennie'den ses çıkmayacağını anlayıp konuşmaya devam etti."7'den 11.30'a kadar!"
"Pekala. Yiyecekleri siz getirebilirsiniz ya da biz yapabiliriz? Ama bunun için ekstra ücret almamız gerekir."
Jennie gayet rahat bir şekilde konuştu.
Her kelimesinden 'Biz zenginiz şekerim!' cümlesi çıkarılabilirdi."Yemek, atıştırmalık işini biz hallederiz, siz sadece serviste bize yardımcı olursanız seviniriz."
"Tabii ki. İsterseniz fiyattan bahsedeyim size."
~~
Sonunda kafeden çıktıklarında Jennie'nin aklında sadece kazıklandıkları düşüncesi vardı.
Ama bu sorun değildi, o zengindi çünkü.Kendi evinin önüne geldiklerinde
kızlara veda edip eve girdi.Yarını düşündükçe yüzündeki gülümseme daha da artıyordu.
••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Nothing..." |bangtanpink
FanfictionBu okulda doğrular konuşulmaz! Ne kadar çok yalanın varsa o kadar iyisindir. Yalanlar üzerine kurulu hayatlar yaşayan ve yalanlar üzerine kurulu bir arkadaşlıkları olan bir grup... Gerçekler ortaya çıktığında, işte, o zaman oyun biter! Onların oyu...