Chaeyoung maskesini düzeltip Jennie'ye döndü.
"Olmuş mu bebeğim?"
Jennie gülümseyerek kafasını salladı.
"Olmuş bebişim."
Lalisa saçını topuz yapmayı bitirip ikisine döndü.
"Yoongi'de şu aralar bir gariplik seziyorum. Siz de fark ettiniz mi?"
Jennie Lalisa'ya döndü, gülümsedi.
Yoongi... Masum görünümlü şeytanın ta kendisiydi.
Bunu sadece Jennie'nin bilmesi ise onun daha çok hoşuna gidiyordu."Onda her zaman bir gariplik vardı. Alışılmış dışı değil yani."
Chaeyoung ramenini baharatlı sosla karıştırırken konuştu.
Aslında haklıydı, Yoongi her zaman aralarındaki en garip kişiydi.
Ama son zamanlarda olması gerekenden daha garip davranıyordu."Hayır, yani evet o her zaman garip ama şu son sıralar farklı bir şeyler var. Olması gerekenden daha garip davranıyor.
Son zamanlarda hiç yanımıza gelmiyor fark etmediniz mi?"Jennie Lalisa'ya döndü.
"Aslında haklısın. Son zamanlara fazlasıyla garip, hiç yanımıza gelmiyor."
Önündeki ramenin bir kısmını çubuklarına dolayıp ağzına attı.
Konuşmasına kaldığı yerden devam etti.
"Nasıl biri olduğunu bilmesem birini öldürdüğünden şüpheleneceğim!"
Her zamanki gülüşünü suratına yerleştirdi.
Tepkilerini ölçmek için kafasını ramen kasesinden kaldırdı.Lalisa'nın kaşları çatılmıştı, Chaeyoung ise Jennie'nin suratına bakıyordu.
Pek boş baktığı söylenemezdi ama Jennie o bakıştan nasıl bir anlam çıkarması gerektiğini bilmiyordu.Gülmeye başladığında Chaeyoung ve Lalisa da sahte kahkahalarıyla ona katıldı.
~~
Jennie, Lalisa'nın film çekmecesinden bir tane film seçmeye çalılıyordu. Ama o kadar filmin arasından -çoğu da sevdiği filmler olunca- sadece bir tanesini seçmek çok zordu.
"Hadi Jennie! Bütün gece seni bekleyemeyiz!"
Yan gözle Chaeyoung'a baktı.
O lanet kız her defasında, en küçük lafında bile onu sinir etmeyi başarıyordu.Ama yine de gülümsedi.
"Tamam, buldum."
Eline bir gerilim filmi aldı.
Filmi açtı ve Lalisa'nın yanına geçip oturdu."Jennie korku filmi mi seçtin?!"
Jennie Chaeyoung'a dönme zahmetinde bile bulunmadı.
Omuzlarını silkti ve
filmi zilemeye devam etti."Korku değil bebişim, gerilim..."
Chaeyoung göz devirdi.
Korku filmlerinden -pardon(!), gerilim filmlerinden- hiç hoşlanmazdı.Kenarda duran battaniyeyi aldı ve etrafına sardı ve battaniyeyi yüzüne çekti.
Gecenin geri kalanında kimse konuşmadı. Hepsi filmi izledi.
Saat gece yarısını geçince de Jennie'yle Chaeyoung Lalisa'ya iyi geceler dileyip kendi evlerine gittiler.
••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Nothing..." |bangtanpink
FanfictionBu okulda doğrular konuşulmaz! Ne kadar çok yalanın varsa o kadar iyisindir. Yalanlar üzerine kurulu hayatlar yaşayan ve yalanlar üzerine kurulu bir arkadaşlıkları olan bir grup... Gerçekler ortaya çıktığında, işte, o zaman oyun biter! Onların oyu...