28/06/2008

1.8K 331 68
                                    

Emektar günlük;

Siktir.

Evet, sayfaya bununla başlamak istedim. Çünkü bugün şu kelimeyi içimden çok fazla söyledim.

Hani küfürleri söyleyiş biçimine göre ifade etmek istediğin şey de değişir ya. İşte bu öyle değil.

Bu küfür tüm duygularımı ifade ediyor.

Çünkü hayatımda ilk defa evlilik teklifi aldım ve ne hissedeceğim ile ilgili hiçbir fikrim yok.

Evleniyorum diye mutlu mu olmalıyım?
Yaşlanıyorum diye üzülmeli miyim?
Hiç beklemediğim için şaşırmalı mıyım?
Hayatımın en büyük kararlarından biri olduğu için korkmalı mıyım?
Felix ile bir ömürü paylaşacağım diye huzurlu mu olmalıyım?

Hiçbir şarkı duygularımı ifade edemiyor, gerisini sen düşün.

Normalde günlüklere unutulması istenmeyen anılar yazılır... Bende nasıl bir teklif aldığımı yazacağım ama bunu unutacağımı hiç zannetmiyorum.

Gelecekteki Changbin'e iki çift lafım var.

Her şeyi unut ama bu heyecanını unutma. Eğer unutursan da Hyunjin'in yanına git ve kafana vurmasını söyle ki bu sana ceza olsun.

Teklife gelirsek; ilk önce güzel güzel denize girmiştik. Ayağımızın altındaki kum yumuşacıktı, yerde hiçbir taş yoktu. Hava desen güneşli, plaj desen sessiz. Kafa dinlemek için harika bir zamandı.

Sonra Felix derine dalma yarışı yapmak istedi. Ben de durmadım kabul ettim.

Tabi ki ben kazanmıştım ama sudan çıktığımda elinde yüzük vardı.

Küçükken salondaki içinde kum olan küçük bir kavanozu kırmıştım ve babalarım buna çok üzülmüştü. Hiçbir zaman bu kadar üzülmelerinin nedenini anlayamamış, sonuçta kum değil mi? Herhangi bir sahilden buluruz diyerek kendimi avutmuştum. Oysa ki onları üzdüğüm için çok kötü hissediyordum.

Felix babamın dedikleri asla aklımdan çıkmaz:
Önceden Changbin'le birlikte anı olsun diye birşeyleri saklardık. Kum taneleri de sakladıklarımızdan biriydi ama üzüldüğümüze bakma. Hiçbir şey senden daha kıymetli değil bizim için. Seni her şeyden çok seviyoruz.

~📜~

Glass Animals - Pork Soda

My Pill × Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin