Güzel günlük;
Sanırım onunla konuşmayı başardım.
Konu açabilmek için havadan sudan bahsettim ama tam olarak ne dediğimi hatırlamıyorum. Heyecandan elim ayağım birbirine dolandı. Bana dik dik bakmak yerine gülümsediğine göre -Tanrı'ya şükürler olsun ki- salakça bir şey söylememiştim.
Konu Hyunjin'e geldiğinde onunla nereden tanıştığını sordum. O da liseden beri tanıştıklarını söyledi.
Hyunjin'le aynı lisede olmasak bile o zamanlardan beri arkadaşız. Nasıl olur da böyle bir afeti fark edemezdim ki? Aslında bunun bir cevabı vardı. Büyük ihtimalle o zamanlar ciddi anlamda asosyalin teki olduğum içindi bunlar.
Lise zamanındaki halimden pek de memnun olmadığım için bu konuyu es geçiyorum ve asıl önemli konuya geliyorum.
Felix'in benden nefret edeceğini düşünüyordum ama o tekrardan buluşmak istediğini söyledi.
TANRIM LÜTFEN ARKADAŞ OLMAYALIM.
Konuşmalarımız o kadar arkadaşçaydı ki arkadaşlık kusabilirim. Ben artık hoşlandığım kişilerle arkadaş olmaktan sıkıldım.
Hem Felix tanıdığım kimse gibi değil. Daha güzel bakıyor, daha güzel gülüyor... Ayrıca sevdiği film ve müziklerin tamamının benimkilerle uyuşmasını saymıyorum bile... Ondan hoşlanmamak için tek bir nedenim bile yoktu ama onun benden hoşlanmaması için oldukça fazla neden vardı. Hayat çok adaletsiz.
Neyse ki tüm bu nedenlere rağmen benden hoşlanacağına dair umutlarımı asla söndürmüyorum.
Haa unutmadan şunu da yazayım. Ben bugün kek yapmayı öğrendim. Yaptığım çikolata parçacıklı kek çok güzel görünüyordu. Tadı, görünüşü kadar olmasa da güzeldi. Eğer bir gün çocuğum olursa onunla kek yapmak istiyorum.
Bunu okuduğumda Changbin babamla yaptığım kekler aklıma geldi. İkimizinin de yapabildiği tek şey kekti. Bu yüzden her zaman kek yapardık. Demek ki bunları 14 yıl önce düşünmüş... Ayrıca Felix babamla sevdikleri filmlerin benzediğine nasıl karar vermiş bilmiyorum ama ailecek film izleyeceğimiz zamanlarda her zaman tartışma çıkarıyorlar. En sonunda da benim dediğim filmi izliyoruz.
Açıkçası işime geliyor.
Bugün bunu ona sormayı aklıma not ederek diğer sayfaya geçtim.
~📜~
Selam bebeklerrrrrr
Troye Sivan - Make You Love Me
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Pill × Changlix
FanficBundan seneler önce yazılmış bir günlük bulmuştum. İçinde de sadece 15 sayfa doluydu. #15days15episodes