Emektar günlük;
Taşınıyoruz.
Eskiden oturduğumuz ev artık küçük gelmeye başladığı için taşımaya karar verdik. Aslında şu an taşıma işine yardım etmem gerekiyor ama ben hasta bir şekilde ruh gibi yatmakla meşgulüm. Ağustosun ortasında hasta olmayı nasıl becerdiğimle alakalı hiçbir fikrim yok.
Tüm işleri Felix'e yığdığım için içim hiç rahat olmasa bile ilaç içmek dışında yapabileceğim bir şey şey yok.
O ilaçlar da yararlı olmuyor... Felix ve kızımdan başka hiçbir şey iyi hissetmemi sağlamıyor. Benim asıl ilacım onlar.
Ne zaman kendimi kötü hissetsem yanımda oluyorlar ve beni iyileştiriyorlar. Dünyadaki parayla yıkanmış kalplerin arasından onları ve her zaman arayabileceğim arkadaşlar bulabilmenin değerini anlıyorum.
Yarının olup olmayacağını bile bilmeden geçmişin gölgesinde nefretle yaşayanların acizliği dikkatimi çekiyor. Renkleri görüp gökkuşağına uzak olanların, renkleri göremeden gökkuşağında yaşayanlara özeniyor olması beni üzüyor. Buzlu camların değil de berakklığın ardından dünyaya bakabildiğim için mutluyum ve öyle de olmaya devam edeceğim.
Ahh, yemek yemek için mutfağa bile zor gidecek kadar hastayken defterin başında bu kadar uzun süre kalmanın yormuş olması gerekirdi ama şu an eskisinden daha iyi hissediyorum.
Gidip ilaçlarımı içmeliyim ama onun yerine kızımla birlikte mısır patlatıp film izlesem daha çok işe yarar değil mi?
Son cümleleri ağladığım için zor okumuştum. Beni sevdiklerimi her zaman hissediyordum ama bunları Changbin babamın ağzından okumak daha farklı oluyordu.
Defterin diğer sayfalarında yazı olmadığını fark edince kapağını kapattım ve tekrardan yeşil kutunun içine, yeşil kutuyu ise eski yerine koydum. Derin bir nefes alıp gözyaşlarımı sildim. Odadan çıkacakken kapının yanındaki küçük dolabın üzerineki kaybettiğimi sandığım kitabı fark ettim.
☀️Son🌙
Vee final
Mantıken şu an pazar günündeyiz. Bölümü bekletmek de istemedim...
Ben yazarken eğlendim umarım siz de okurken eğlenmişsinizdir. Normalde çok daha farklı bir kurgu yazacaktım ama onu yetiştirememekten korktum ayrıca böyle bir şey yazmak da istiyordum.
Dedim ki neden olmasın?
Bu arada tatil bitti :") umarım tatiliniz güzel geçmiştir~ Benimki güzledi ama yapılacaklar listemdeki hiçbir şeyi yapmadım 👌 Ödevleri okulda yetiştirmeye devam dldöfpdöclöf.
Başka kurgularda görüşmek üzere
Troye Sivan - Happy Little Pill
💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Pill × Changlix
FanfictionBundan seneler önce yazılmış bir günlük bulmuştum. İçinde de sadece 15 sayfa doluydu. #15days15episodes