19/12/2006

2K 337 77
                                    

Sevgili günlük;

Şu defterde yazdığım çoğu şeyin Felix'le alakalı olduğunu fark ettim. Bu yüzden bu deftere yazmaya devam edeceğim ve saklayacağım. Ama yazdıklarımı Felix'e göstermeyi düşünmüyorum.

Bu defter kendi kendime söylediğin sırlara dolu...

Ne güzel felsefe yaptım be.

Günümün nasıl geçtiğine geleyim artık. Bugün inanılmaz kar yağıyordu ve ben salak gibi şemsiye ve bere almadan dışarı çıktım. Tek istediğim şey pizza yemekti. Giderken çok kar yoktu aslında ama gelirken...

İki adım attığım gibi baştan aşağıya ıslanmıştım. Bu yüzden pizzacıya geri dönüp biraz daha yavaşlamasını bekledim ama yavaşlamak yerine daha da arttı. Taksiye yetecek kadar para da yoktu yanımda.

Ne yapacağımı bilmeyince Hyunjin'i aradım. Gelip beni almasını söyledim ama aldığım tek cevap "Biraz daha bekle." oldu. Hipotermi geçirmeyi göze olarak eve gitmek istedim o an.

Daha ne kadar beklemem gerekiyordu bilemiyordum ki birinin telefonu Hyunjin'in elinden aldığını fark ettim. Bir anda Felix'in sesini duydum.

Beyaz arabalı prensim...

Bu havada sırf benim için araba kullanmıştı. Teşekkür babında eve bitki çayı içmeye davet etmiştim ki bir anda yanağımı öptü ve her zaman onu arayabileceğimi söyledi.

HALA ELİM AYAĞIM TİTRİYOR.

LAN ÖPTÜ BENİ YANAKTAN.

BENCE BİZDEN MÜKEMMEL BİR ÇİFT OLUR.

Kesinlikle mükemmel bir çiftlerdi.

~📜~

Jason Derulo, LAY, NCT 127 - Let's Shut Up & Dance

My Pill × Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin