Sevgili günlük;
İlk defa randevuya çıktık.
İlk buluşma değildi ama ilk randevuydu. Çünkü... Çünküsü falan yok. Aslında buluşma veya randevu kalıbına da sokmaya gerek yok. Önemli olan tek şey bugünün çok güzel olması.
Sabahtan buz pateni kaymaya gittik. Felix çok güzel kayıyordu. Hatta bu yüzden insanların dikkatini çekiyordu ve bu hiç hoşuma gitmemişti. İnsanlar buz pateni yaparken önlerine bakmalılar, Felix'e değil. Birinin bunu onlara söylemesi gerek.
Kıskandığımı saklayacak değilim. Harbi kıskandım. Hatta o kadar kıskandım ki kıskançlıktan dengemi kaybettim ve yanlışlıkla Felix'in üzerine düştüm.
Yazık oldu... Tam da havalı ve herkesi hayran bırakacak hareketler yapacaktı. Çok yazık oldu...
Sonra da buz pateni pistinden çıktık ve sinemalara baktık. Komedi, aşk ve aksiyon filmleri vardı. En mantıklısı aksiyon filmi olduğu için onu seçtik.
Sinema boyunca kollarımız birbirine değdiği için asla heyecanlanmadım. Sinemadan sonra da aç olmasam bile onunla yemek yiyeyim diye aç olduğumu söylemedim derdim ama olanlar tam olarak bunlar.
İnanmak istemesem bile platoniği ile göz göze gelen liseli kızlar gibiydim.
Not: Dışarıda yağmur yağıyor ve evde kahve kalmamış. Bu nasıl şans?
Bu sayfanın arkasında bir tane sinema bileti sıkıştırılmıştı.
~📜~
Uke Binnie çok şirin değil mi?
Alec Benjamin - Water Fountain
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Pill × Changlix
FanficBundan seneler önce yazılmış bir günlük bulmuştum. İçinde de sadece 15 sayfa doluydu. #15days15episodes