Bu sayfaya geldiğimde istemsizce gözlerim dolmuştu.
Emektar günlük;
Bir daha bu günlüğe bir şey yazacağımı sanmıyordum ama fikrim değişti.
Hatta bu sayfa diğer yazdıklarımın arasından en önemli olanı. Çünkü hayatıma diğerlerinden daha farklı bir renk eklendi.
Artık evde 3 kişiyiz. Ben, Felix ve kızımız.
Evlat edinmek hep istediğim bir şeydi. Bunu Felix'le konuşmadan önce istemeyeceğini zannediyordum ama düşündüğümün aksine onun da istediğini öğrendim. Çocuğumuz olacağı düşüncesi bile gözlerinin içini parlatmıştı.
Gidilmesi gereken yerlere gittik, imzalanması gereken belgeleri imzaladık ve artık 4 yaşında, dünyanın en şirin kızına sahibiz.
Odasını ve dolabını onun istediği şekilde düzenlemek istediğimiz için ilk olarak alışverişe çıktık. Onunla ilgili olarak öğrendiğimiz ilk şeylerden biri de sarı rengini çok sevdiğiydi.
Onlara sahip olduğum için çok şanslı bir kızdım. Ayrıca kızların en büyük kahramanları babalarıymış derler ve benim bir tane değil iki tane kahramanım var.
Dünya'nın en mükemmel ve uyumlu kahramanları...
~📜~
Bir sonraki bölüm final olacak ağağağağ -cumartesi değil pazar başladığım için öyle oluyor :") -.
Challenge için yazılmış diğer kurgulara bakamamıştım ama bu akşam hepsine bakmaya çalışacağım.
Seviliyorsunuz 💕
Barns Courtney - "99"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Pill × Changlix
أدب الهواةBundan seneler önce yazılmış bir günlük bulmuştum. İçinde de sadece 15 sayfa doluydu. #15days15episodes