Alo, Eve?Ma trantesc pe canapea, luand bolul de popcorn in brate. Iau un pumn de floricele, fiind gata sa le infulec.
"Eve s-a despartit de Sin" sparge Anastasia linistea.
Daniel isi mari ochii, urmand ca apoi sa tuseasca. Se inecase. Aproape ii cadea paharul cu suc din mana.
"Crezi ca s-a despartit de el din cauza mea?" intreb incruntat. Nu ca mi-ar fi pasat de Sin, insa e aiurea sa fie posibil sa fi facut doua persoane sa se desparta.
"Esti prost?" zise Ana. "Evident ca s-a despartit de el pentru ca vrea sa fie cu tine. Si s-a despartit de el de ceva timp".
"De cand?" vorbi Daniel, deschizand punga cu jeleuri.
"Inainte sa iasa Adam cu ea in oras. Prima oara am crezut ca sunt doar niste zvonuri" zise Anastasia si stramba din nas. "Sin va fi nervos. Iar Sin reactioneaza prost cand e nervos."
Avea dreptate. Si cu toate astea, nu avea de ce sa fie nervos pe mine. Nu e vina mea ca nu a facut-o pe Eve fericita. Desi s-ar fi putut sa am si eu o contributie la despartirea lor.
"Invit-o" zise prietenul meu, mestecand jeleuri.
Ce?
"Invit-o aici. E bine venita" continua el.
"Stii, e o idee chiar buna" spuse Anastasia si isi ridica sprancenele, dandu-mi telefonul ce era asezat pe masuta de cafea. "Poate urmari un film cu noi".
Avea dreptate. Plus ca era o oportunitate buna.
Iau telefonul si dau la sectiunea de contacte. Am apelat-o si am dus dispozitivul la ureche.
"Alo, Eve?"
CITEȘTI
Adam
Romance"Stiu ca ce am zis ieri poate parea foarte confuz. Ideea e ca... eu nu te plac. Adica, te plac dar nu. Nu conteaza ce zice lumea." spune ea si isi da parul dupa ureche iar. "Ce zice lumea?" intreb.