XVI

48 2 2
                                    


Buna, Charlotte

"Am invitat-o pe Charlotte la noi" zise Anastasia dezinteresata in timp ce invarte lingura in bolul cu cereale. "M-am gandit ca ti-ar placea" adauga.

Ma inec in momentul in care aud cuvintele surorii mele. Nu ma mai gandisem la fata cu parul blond de ceva timp incoace, atentia mea fusese acordata nepieptanatei.

"Ma duc sa ma pregatesc" ma ridic de la masa si ma indrept spre camera mea.

Voiam sa o vad pe Charlotte? Poate. Nici nu mai stiam ce imi doream la momentul acesta.

In fata mea se afla blonda inalta ce intra in casa, avand un zambet larg pe buze.

"Imi pare bine sa te vad, Adam" isi trecu mana prin par, buclele ei stralucitoare atragandu-mi atentia.

Era un sentiment incomod, inainte as fi fost entuziasmat sa fie la mine in casa.

"Si mie imi pare bine sa te vad" ii zambesc politicos in timp ce o privesc cum se aseza pe canapea.

Pe canapeaua pe care Eve se asezase.

"Anastasia m-a chemat aici. Spunea sa ne uitam la un film sau ceva. Unde este?" arunca o privire in jur.

"Ana e la magazin. Oricum, putem alege un film. Vrei sa ne uitam la unul horror?" in acest timp m-am mai intalnit cu Eve si ne-am uitat la multe filme de groaza, au inceput sa ma prinda si pe mine.

"Nu sunt genul meu. Ce zici sa alegem o comedie?" isi puse palma pe umarul meu, masandu-l.

Ma blochez.

Se apropie.

Nu, nu, nu! Se apropie.

"Nu vreau sa imi pierd vremea cu niste filme patetice, Adam" imi sopti in dreptul urechii. "Ce zici sa--"

Ma ridic de pe canapea imediat, blonda privindu-ma cu confuzie in ochi.

"E gresit, Charlotte" spun in timp ce o privesc si oftez.

"Sora-ta mi-a spus ca ma placi. Stii, si eu te plac" se ridica de pe canapea, venind tot mai aproape de mine.

Charlotte era o persoana buna, o prietena buna, o eleva buna. Poate de aceea imi placea de ea. Si pana acum am crezut ca o cunosc pe adevarata Charlotte. Insa probabil ca m-am inselat. Nu stiam nimic despre blonda de langa mine.

Iar asta este trist.


AdamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum