{3}

180 22 11
                                    

                          -----------------

Je krásné páteční ráno,28.11, a já, jakožto pilný student gymnázia, musím být vždy načas ve škole ať se mi to líbí nebo ne.

Vyhoupl jsem se z postele,upravil se, oblékl, závazal tkaničky u bot,zabalil deník toho klučiny do tašky a vyrazil vstříc nekonečnům do hlubokých útrob školního pozemku.

Po pár minutách cesty, poslouchající několik aktuálních popových trendů,jsem dorazil před velikou bránu školy. Alespoň, že je pátek a já nebudu muset teďka dva dny za sebou vstávat v 6:25.

Vyrazil jsem po kamenné cestičce ke hlavním vchodovým dveřím, abych mohl poté rovnou zamířit do šatny, přezout se a vyrazit za Hyuckem.

Mám v plánu mu ukázat deník.

Ale kdo by svému nejlepšímu kamarádovi neukázal deník, který nedávno našel a zjistil,že si někdo vypisuje své city k němu samému?

V šatně jsem si zul boty a bundu pověsil na háček. Jako rychlík jsem vystřelil ze šaten,aby byl Hyuck co nejdříve seznámen se situací.

Hned co jsem našel naší třídu jsem hodil tašku do lavice a hledal Hyucka. Jakmile jsem uviděl jeho obličej tak jsem se k němu rozeběhl jako torpédo,div mi ten deník nevypadl z rukou.

Deník jsem hodil na lavici a rukama se o ní zapřel. On se na mě vražedně podíval,ale to už jsem otevřel deník. „Zaprvé ahoj Tae, zadruhé co to je?“ pohledem se zastavil o písmo na první stránce deníku.

„Tohle je deník nějakýho druháka, který je do mě tajně zamilovaný.“ Hae se málem zadávil smíchem. „Počkat ty mi chceš říct, že po tobě někdo jede? Někdo jinej než holky?“ zadíval jsem se mu do očí. „Jo, přesně to,přečti si to.“

Hae začal číst a vykulil oči. „Wtf? Taeyongu on je pro tebe někdo teplej.“ začal se smát. „Hele nemel,ty seš zase teplej pro Marka tak nevím co tady řešíš.“ Haechan zmlkl a zčervenal. „Přečteme si další stránku co říkáš?“ Haechan přikývl a začal jsem číst zápis ze 12.11:

Milý deníčku,

dnes jsem zase potkal Taeyonga. Ani si mě nevšiml jen kolem mě prošel. To bude asi mou výškou. Jsem sice jen o pár centimetrů menší,ale má výška neodpovídá mému věku.
Jako obvykle mu to slušelo. Nejvíce se mi na něm líbí ta černá kožená bunda,kterou nosí skoro pořád.
Nejsmutnější na tom je to, že nikdy nebudu moct být jeho. Vždyť si najde nějakou holku a nebude se zahazovat s nějakým klukem, který nenabral zrovna moc krásy ne?

Pousmál jsem se. Jsem rád, že se někomu líbím zrovna v té mojí oblíbené černé bundě,kterou bych si nejradši vzal i do hrobu,ale pořád mě tížilo to, že nevím kdo to je. Rád bych se mu věnoval,kdybych věděl kdo to je. Smutné bylo,ale to, že jsem si nemohl zaboha vzpomenout do koho jsem to tenkrát na té chodbě vrazil. Pamatuju si, že jsem do někoho vrazil,ale do koho..to už moje paměť vynechala.

„Tak to si užij brácho.. já se s Markiem bavím naštěstí normálně.“ zasmál se. „To máš štěstí.“ taky jsem se zasmál a četl dál:

Při dnešním psaní jsem si udělal trošku radost a vypil dva hrnečky kávy a snědl asi půl kila čokolády. Samozřejmě přeháním. Jsem rád za svých 59 kg. Cestou domů jsem si zakoupil nějaké speciální tužky na kreslení,abych měl čím kreslit. Asi jsem se o tom nezmínil,ale miluju kreslení. Několikrát jsem kreslil i Taeyonga, mám všechny jeho obrázky schované v šuplíku,ale jednou jsem ho kreslil ve škole a načapala mě učitelka matiky a mám takový pocit, že to má pořád schované u sebe.

„Tak tohle jsem nečekal.“ vydechl jsem a zavřel deník. „Tak nejenom,že si lapač na všechna pohlaví, ty jsi dokonce model.“ oba jsme se po tomhle začali smát jako blbečci. „Přesně,dneska bych mohl zajít za učitelkou a vzít jí ten výkres.“ Hyuck vytřeštil oči. „Myslíš,že se ti to povede? Ta fúrie má oči všude.“ v tomhle má Hyuck sice pravdu,ale já mám opravdu chuť vidět ten obrázek.

„Po matice tam zajdu.“ byl jsem plně rozhodnut. Vzal jsem deník do rukou a se zvoněním si sedl vedle Renjuna, který opět počítal své matematické rovnice. „Ahoj.“ pozdravil jsem ho a deník hodil do tašky. „Ahoj Tae, napsal jsem ti úkol.“ pohled hodil na můj sešit. Zastavil jsem se nad tím,jestli jsem ho o to prosil nebo ne. „Díky.“ sešit jsem vzal a hodil na hromadu ostatních sešitů, než stihla matikářka přijít.

                              .......

Je konec celého školního dne, protože už mám namířeno do kroužku výtvarky, hned potom,co jsem zjistil, že fúrie nemá ten výkres u sebe,ale má ho její kamarádka, které se na téhle škole přezdívá stejně jako matikářce.

Zaklepal jsem na dveře a otevřel je. „Tae,ty jdeš jako na počkání.“ řekla mi učitelka, když jsem vešel do třídy. „Pohlídáš mi třídu,tak na dvacet minutek, děkuju, nashledanou.“ s těmito slovy uprchla ze třídy a já tam tak zůstal s bandou kreslířů, malířů a bůh ví čeho.

Sedl jsem si na její židli,hodil nohy na stůl a pozoroval žáky, kteří kreslili džbán s vodou, postavený před tabulí. Začal jsem přemýšlet jestli tady náhodou není náhodný pisálek deníku. Začal jsem se rozhlížet po třídě,ale nějak jsem moc nepoznal jejich výšku, protože jsou všichni sakra maličcí.

Zaklonil jsem hlavu dozadu a dostal brilantní nápad. Otevřel jsem šuplík, vytáhl lihovku a na džbán nakreslil obličej. Celá třída vyprskla smíchy, když to viděli a dál se věnovali malování. Já se opět posadil,ale můj pohled se navázal na šuplík. Byl v něm obrázek. Vzal jsem jej do rukou a prohlídl si jej. Až pak jsem si to uvědomil.

Wau, vždyť tam jsem nakreslený já!

Obrázek jsem si prohlížel dobrých pět minut, než jsem se vzpamatoval z transu. Obrázek jsem strčil do tašky a dál pozoroval třídu. Všichni bedlivě kreslili.

„Skvělé Tae, děkuji moc,vzhledem k tomu, že už je 16:45 tě pak o výtvarce pustím dřív, můžeš jít.“ řekla učitelka, která se objevila ve dveřích. „Děkuji, nashledanou.“ rozloučil jsem se a šel jsem si domů dělat svou vlastní práci.

/?/:

Taeyong se tu objevil jako na počkání. Zrovna jsem o něm přemýšlel. A to, když si prohlížel můj obrázek a pak jej schoval do tašky? Tohle je snad sen..teď,ale nevím jestli dobrý nebo zlý..

Ejoo🤭
Další kapitola je tady💕
Doufám,že se vám tahle kapitola líbila, protože mi dalo docela problém to udělat tak,abych to ukončila nějak smysluplně🙃😂💕
V dnešní kapitole je několik menších nápověd, kdo by mohl být vlastník deníku 💕
Dostalo se mi několik zpráv od lidí, kteří mají podezření na Renjuna nebo Haechana,co myslíte vy? Mohl by to být jeden z nich?💕
-Lucas☀️💕

Heartbreaker{Lee Taeyong w/?}Kde žijí příběhy. Začni objevovat