{SPECIAL CHAPTER}

98 16 5
                                    

Taeyong:

Nenápadně jsem se plížil směrem k společné posteli mě a mého přítele. Ještě spal a já měl ten nejlepší plán na světě. Bydlíme na koleji a aktuálně je pět ráno,sobota.

Doplížil jsem se k posteli a z jeho nočního stolečku vytáhl deník. Ano,ten deník který to všechno začal. Začal lásku i nenávist.

Deník jsem vzal a utekl s ním do knihovny.

13.01

Milý deníčku
To by nebylo kdyby se něco dneska nepokazilo že?
Můj život je plný všelijakých překvapení :D
Dneska jsem prospěl ze zkoušky z matematiky,ale na plné čáře projel zkoušku z dějepisu. A ptáte se proč?
Nechal jsem sešit z dějepisu u Taeyonga na pokoji, když jsem ho tam šel doučovat.
A Taeyong mi ho odmítl vrátit. Doufám že si nepřečetl ty poznámky, protože tam bylo hodně všelijakých čmáranice mě a jeho.
Naštěstí jsem pro něj hned ráno běžel. Svůj život a lásku k němu jsem zachránil,ale test z dějepisu už ne.
Kdyby nebyl tak hezký aspoň. Vždyť on je anděl. Vážně.

Kdyby jsi ho tak mohl vidět. Všechno mu sluší, dobře se učí, má skvělý styl oblékání. Se mnou není něco v pořádku. Jsem zamilovaný až po uši.

22.02

Tenhle rok zatím pokračuje dobře. Taeyong je pořád stejný a já pořád zamilovaný. Pořád jsem v lásce až po uši. Nedokážu uvěřit tomu že si mě všiml. Že se se mnou bavil. Těch pár slov stačilo na to,abych se zamiloval ještě víc.

23.04

Milý deníčku,
Dnes přišel ten den. Taeyong zjistil že tyhle zápisky jsou moje. 23.04. Tohle datum si můžu zapsat jako den kdy jsem začal chodit s Lee Taeyongem.

Šťastně jsem se usmál a deník zavřel. V knihovně nikdo nebyl a tak jsem se zvedl a odešel zpátky na pokoj za mým prince.

Deník jsem položil zpátky na místo a lehl si vedle něj. Dal jsem mu pusinku na tvář a on se ze spánku usmál.

„Heartbreaker jako já si konečně našel lásku svého života.“

Special Heartbreaker chapter!
Doufám, že se vám bude speciální kapitola líbit!
-Lucas

Heartbreaker{Lee Taeyong w/?}Kde žijí příběhy. Začni objevovat