{7}

162 23 9
                                    

                          ------------------

Nemohl jsem přestat přemýšlet nad tím co se stalo před pár dny v té kavárně. Od doby co jsem tak trošku vybouchl v umývárně a začal tomu klukovi vyčítat to,že se mě pořád drží,na to nemůžu přestat myslet. Cítím že strašně,nikdy jsem na nikoho takhle hnusný nebyl.

Ale.. zasloužil si to vlastně sám. Kdyby se nechoval tak jak se choval tak by vztah mezi námi nebyl teď takový jaký je. 

V klidu jsem se posadil vedle Jaehyuna s miskou cereálií a uvolněně jsem si oddechl. Je sobota ráno a dneska budeme s Jaehyunem trávit čas doma,nehnu se ani na jeden krok z místa.

„Jak se ti spalo?“ zamumlal Jaehyun, který už tak dobré dvě hodiny seděl na pohovce a volal si se svojí rodinou.
„Jo dobře,nebylo to zrovna nejlepší,ale dalo se to.“ Jaehyun nakrčil nos a pozvedl obočí. „Neříkej mi, že pořád přemýšlím nad tím klukem.“ podíval se mi do očí a sedl si těsně vedle mě.

„Na to se nedá zapomenout Jae.“ zapl jsem si telefon ,na kterém se mi objevilo několik zpráv od Haeho. „Co píše?“ zeptal se zvědavě Jae. Schoval jsem mobil,aby zprávu neviděl. „Nic zvláštního.“ ve zprávě totiž stálo, že něco zjistil o tom klukovi s deníkem a, že bych měl něco vědět.

Jae jenom protočil oči. „Co si něco zahrát na kytaru?“ řekl Jae a do ruky vzal kytaru. „Proč ne,jenom zavolám Haemu.“ zvedl jsem se a odešel nahoru do pokoje, který právě teď sdílím s Jaem.

„Co potřebuješ Hae?“ řekl jsem rychle hned co mi to zvedl. „Prosimtě Tae..zjistil jsem něco o tom klukovi s tím deníkem. Hraje za školní basketbalový tým.“ vychrlil na mě nehorázně rychle. „Jak jsi to zjistil?“ nemohl jsem tomu uvěřit. Jak to sakra mohl zjistit? „Mám svoje zdroje,to je jedno,ale půjdeme se dneska večer podívat na jeden jejich zápas. Každopádně tu je ještě jedna věc na kterou,by jsi si měl dát pozor.“ chvilku se odmlčel,než zase začal. „Měl by jsi dát pozor na Jaehyuna.“ podivil jsem se. „A proč bych měl Hae?“

„Taeyongu teď mě dobře poslouchej. Zjistil jsem,od jedný holky která je tebou naprosto posedlá, že tě Jaehyun kdysi chtěl. Jako.. víš jak to myslím ne? Chtěl s tebou chodit,ale když zjistil,že nemá šanci tak to vzdal a odstěhoval se s rodinou společně do Německa,jinak by tady zůstal. Prý se vrátil, protože si myslí, že jsi mohl změnit názor a on tě tak mohl mít pro sebe,jako to chtěl dřív.“

Teď jsem potřeboval tuhle informaci rychle přijmout do sebe. Jaehyun. Já. Milovat. Cože?

„Hae, počkej,jak jsi na to přišel? Vždyť Jaehyun je můj hodně dobrý kamarád“ Hae si na druhé straně povzdychl. „Mluvil jsem s jeho sestrou Tae. Nějak to do sebe dostaň,dneska ve 17:30 u sloupu,pa.“ zavěsil.

Pomalu jsem se posadil na postel a mobil hodil někam vedle sebe. Zadíval jsem se na svoje ruce.

O můj bože

Nejenže se musím popasovat s klukem a deníkem,ale teď se mi do toho ještě přimíchal Jaehyun,se kterým mimochodem aktuálně sdílím stejnou postel, který sem přišel,aby jsem se do něj zamiloval. Proto všechny ty kytičky co jsem od něj dostal, společně strávený čas a hraní na kytaru.

Povzdechl jsem si a sešel schody dolů za Jaehyunem. Cestou jsem míjel tři růže ve váze,co mi koupil.

Dole už seděl Jaehyun a něco si vybrnkával na kytaru. Opatrně jsem se posadil dál od něj,ale on se ke mně přisunul ještě blíž. Usmál se na mě a já si nemohl pomoct,ale jeho úsměv a ďolíčky, mě vždycky dostaly a tak jsem se usmál zpátky.

Začal hrát na kytaru a do toho potichu zpíval slova, nějak romantické písničky. Díval jsem se na něj jak hraje. Jaehyun hraje moc hezky, vždycky jsem ho za to obdivoval.

Jaehyun přestal po chvilce hrát. Podíval se mi přímo do očí. Přiblížil se ke mně obličejem,ale hned jsem s obličejem trhl pryč od něj.

Usmál jsem se na něj. „V 17:30 jdu s Haem a Markem na basketbalový zápas, nevadí ti to?“ Jaehyun zakroutil hlavou na souhlas. „Nevadí mi to,budu stejně muset udělat ještě večeři.“ taky se usmál. Usmál jsem se nazpátek a napil se ze skleničky s vodou na stole.

                         ----------------

Během chvilky už jsem stál u dveří , oblečený a s mojí oblíbenou taškou. Nazul jsem si boty a už už jsem se chystal odejít,kdyby mě nezastavil můj spolubydlící. „Užij si to na basketu.“ řekl Jae a stoupl si naproti mně.

„Jo neboj.“ usmál jsem se na něj. Jaehyun si mě k sobě přitáhl za ruku a dal mi jemnou pusu na rty. Okamžitě jsem zčervenal a odtáhl se. „Kamarádaskou pusu neznáš?“ zasmál se a pustil moji ruku. „Znám.“ taky jsem se pokusil zasmát. „Tak já půjdu, užij si to tady.“ a hned jsem rychle odešel ven.

Po chvilce cesty jsem došel k Haemu a k Markovi, kteří se drželi za ruce. „Ahoj kluci.“ pozdravil jsem je a oni mě pozdravili zpátky.

„Tak jdeme.“ řekl Hae a všichni jsme se rozešli do haly,kde se odehrával dnešní basketbalový zápas.

                        ------------------

„Dneska nehráli vůbec dobře.“ zamumlal Hae a pevně se držel Marka. „Minulý týden hráli fakt líp.“ dodal Mark a já nad tím jen pokýval hlavou. „Co je Tae? Chováš se jak kdyby ti někdo něco udělal.“ zasmál se Hae,ale jeho úsměv povadl,když jsem zakýval hlavou na souhlas.

„Počkej tady Markie,my si dojdeme ještě na záchod.“ řekl Hae a společně jsme doběhli na toalety.

„Co se stalo Tae?“ zašeptal Hae, aby nás nebylo moc slyšet. „Když jsem šel sem za váma, tak než jsem vyšel ven,tak mě zastavil Jaehyun,chytl mě za ruku a dal mi pusu na pusu. Říkal, že to je kamarádský.“ Hae otevřel pusu a vykulil oči. „To na to jde celkem rychle.“

„To teda.“ zamumlal jsem. „Hele Tae, snaž se mu nějak hodně vyhýbat.“ protočil jsem nad tím oči. „Jak se mu mám asi vyhýbat,když máme jednu postel?“ „To fakt neví Tae, vážně nevím.“ řekl Hae a vlezl na záchod.

Podíval jsem se do zrcadla na svůj obličej. Vlasy mi lezly do obličeje a já si povzdechl. Jaehyun. Deník. Nějaký kluk. Renjunův kamarád. Nedávám to už.

Pohled jsem sesunul dolů a uviděl malou knížečku, která leží pod umyvadlem. Sebral jsem jí a hned poznal obal. Knížku jsem otevřel a poznal písmo daného jedince.

Našel jsem to.

Mám deník zpátky.

Hey guys!💕
Nová kapitola je tady!💕
Doufám, že se vám kapitola líbila 💕
Jaký máte názor na Jaehyuna?💕
Co myslíte, že všechno Jae špatného nebo dobrého udělá?💕
Váš názor na tuhle kapitolu?💕
Doufám, že se vám líbila!💕
Lucas💕


Heartbreaker{Lee Taeyong w/?}Kde žijí příběhy. Začni objevovat