Ertesi gün/ öğleden sonra ...
Sıkıntıdan ölmek üzereyim. Off, offf... Ne yapsam bilmiyorum. Saatler geçmiyor, çok sıkıldım, bunaldım, ruh halim karışık...
Ve kapı çalıyor... Kim acaba? Benim hiç tanıdığım ya da arkadaşım yok ki? Acaba Anonim mi geldi? Keşke o gelse. Kapıyı onun olması ümidiyle açıyorum.
-Aaa! Sen mi geldin Afra? N'oldu, neden geldin? Yoksa gene mi hırsız girdi evine?
-Yoo, kimse gelmedi evime. O yüzden bende sıkıldım ve sana uğrayayaım dedim. Rahatsız olduysan gidebi...
-Yoo yo, hayır. Öyle demek istemedim. Tabi gel içeri.
Deyip kapıyı biraz daha açtım. Eve şöyle bir göz gezdirdi. Ve konuşmaya başladı:
-Çok zevksizsin Mert. Hadi çıkıp evini yeniden tasarlayalım. Ne dersin?
-Sende çok özgüvenlisin ha? Daha yeni tanıştığın birinin evini yeniden tasarlamak istiyorsun, garip...
Aslında olabilir. Bende kendi evimden memnun değilim. Babamın bana verdiği paraları kullanma vakti geldi bence. Azıcık değişikliğin bir zararı olmaz...
-Eeee ? ne diyorsun? Alış-verişe gidelim mi?
-Peki, kabul. Değişikliklere açığım. Hadi bakalım. Sana güveniyorum Afra Hanım.
-Bana güvenmekte çok iyi yaptığını gün sonunda anlayacksın Mert Bey.
Deyip gülümsedi. Özgüvenli bir kız, keşke bende öyle olabilseydim. Ayriyeten gülünce çok tatlı oluyor. Fazlasıyla...
6 Saat Sonra...
-Afraa! Hey, ben böyle olacağını düşünmemiştim. 6 saattir ayaktayım. Ve ayaklarımı hissetmiyorum. N'olur artık eve gidelim, ne dersin pizzada söyleriz?
-Mert azıcık sabırlı ol. Son rütuşları yapıyorum, mumları, ışıkları felan alalım söz eve gideriz. Bana 5 dakika daha ver...
-2 saat öncede 'bana 5 dakika ver' demiştin. Bak 5 dakika. Başka yok, anlaştık mı?
-Tamaaam! Sen oradaki koltuklara otur, ben geleceğim...
Burada en az bir saat daha duracağımızı biliyordum. O yüzden koltuklara geçip, telefonumla uğraşmaya başladım.
Anonim'den 10 mesaj, 2 cevapsız çağrı...
+90538****: Evde değilsin...
+90538****: Doğru ya! Yeni arkadaş edindin.
+90538****: Afra...
+90538****: Afra Soysal...
+90538****: İyi bir kız. Benim arkadaşım olur kendisi.
+90538****:İyi ev düzenlemeler size...
+90538****: Sonra görüşürüz. Belki...
Hemen anonimi arıyorum... Arıyorum... Arıyorum... Lanet olsun! Açmıyor...
Yeni bir mesajınız var!
+90538****:
Mert: HEMEN ORAYA GELİYORUM!!!
Mert: YANLIŞ BİR ŞEY YAPMA ANONİM!!!
Mert: SAKIN!!!
Burası onun bana yazdığı ilk yerdi. Onun terasta ne işi olduğunu düşünüyorum... Aklıma çok kötü senaryolar geliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM| Sonsuz Mavilikler
Teen Fiction+90538****: Terasta ne yapıyorsun!? Mert: Uçmayı deneyeceğim! +90538****: Sakın öyle bir şey yapma!!! Mert: Neden? Bana sadece bir sebep söyle. Bu dünyadan gitmemek için bir sebep söyle! +90538****: Çünkü seni ... Mert: Beni? ...