Hayır, kimse beni sevmedi sevemez de. Şu ana kadar hep kullanıldım, kırıldım, sevilmedim. Şimdi de tanımadığım birisi bana seni seviyorum diyor. Ailem bile beni sevmezken o neden beni seviyor? Aklım almıyor. Ben sevilmeyi hak etmiyorum...
Bir mesajınız var!
+90538****: Şimdi 30. Kattan aşağı iniyorsun, ve evine gidiyorsun. Bende seni takip ediyorum yanlış bir şey yapmaman için. Tamam mı?
Tanımadığım bir insan bana emir veriyor ve ben de garip bir şekilde o emre uymak istiyorum.
Mert: Tm
Ve asansöre biniyorum...
Mert: Şu an asansördeyim.
+90538****: Görüyorum
Mert: Burdasın!
+90538****: Hayır, öbür asansördeyim:)
Mert: Seni aşağıda bekliyorum:)
+90538****: Beni öyle kolay göremeyeceksin Mert.
Mert: Emin misin anonim;)
+90538****: Çok eminim Mert.
Evet, ondan önce asansörden indim. Ve onu görmek için bekliyorum.
Mert: Seni bekliyorum, indim ben :)
+90538****: Hadi bul beni ;)
Mert: :))
Bir kişi, iki kişi, üç kişi, dört, ...on kişi. Ya arkadaş bir asansöre on kişi nasıl biner ya?! Ee hangisi anonim? Nasıl anlayacağım ben şimdi?
+90538****: Buldun mu beni? ;)
Mert: Hayır.
+90538****: Olur öyle ya :)))))
Mert: Bir şey soracağım.
+90538****: Sor
Mert: Neden ben? Neden beni sevdin?
Yazıyor...
Yazıyor...
+90538****: Çünkü yüzünü sevdim, ellerini sevdim, gözlerini sevdim, seni bana hatırlatan her şeyi senle sevdim. Ve en önemlisi senin kalbini sevdim.
+90538****: Belki yakın bir zamanda yüz yüze san bunu uzun uzun anlatırım. Ne dersin?
Mert: Tabiki isterim. Çünkü ben kendimde sevilecek bir taraf bulmuyorum. Belki senle beraber kendimi de severim...
+90538****: Yani beni de seveceksin, öyle mi?
Mert: Sanırım:)
+90538****: Senin resmini çektim ehehe:)
Mert: Sen. Benim. Resmimi mi. Çektin?!
Mert: Yanımda mıydın!?
Mert: Ya hayır! Kaçırdım seni! Ben bir aptalım...
+90538****: Mert biraz sabretmen gerekecek. Birazcık:)
+90538****: Hey, bir saniye! Sen şu an sigara mı içiyorsun?!
+90538****: Derdin ne senin!
+90538****: Neden kendine zarar veriyorsun?!
Mert: Çünkü canım istiyor. Ve zarar görmem umrumda değil.
+90538****: AMA BENİM UMRUMDA!
Mert: Peki, tamam, sakin ol... Şimdi söndürüyorum.
Etrafima şöyle bir baktım. Belki onu görürüm umuduyla ama kimseyi fark edemedim.
+90538****: Etrafına bakmayı kes , beni bulamazsın :)
+90538****: Ve bir daha sigara içmiyorsun!
Mert: Ta-mam. Teslim oluyorum. Artık ne dersen o. Nasıl olsa kaybedecek bir şeyim yok...
İşte evimin önündeyim, babamın bana aldığı ev. Onlara göre kendi başımın çaresine bakmalıymışım. Pis zengin adam. Seni sevmiyoruz, yanımızdan git demiyorda ev alıyor. Bir de aylık para veriyor 20.000₺ . Bende o paranın çoğunu yardıma muhtaç insanlara, hayvanlara harcıyorum. Onun yapmadığını ben yapıyorum. İyi ki de yapıyorum. İnsanlarda ki o mutlu tebessüm, hayvanların mutluluğu bu dünyada ki tek mutluluğumdu sanırım, taki bu güne kadar. Anonim. Sanırım beni mutlu edecek, bu hayata bağlanma sebebim olacak gibi. Ama umarım bu hikayenin sonuna üzülen taraf o olmaz... Umarım.
Kapı da bir kutu vardı. İçinde de bir sürü lolipop. Ve bir not.
Bu senin sigara içmemen için eğer sigara içmek istersen bundan ye!
~Anonimin...
Peki. Güzel bir şey bu. Beni düşünüyor. Beni seviyor. Bana aşık. Benimde ona hediye almam lazım sanırım. Gerçekten beni seven bir insan var. Ve ben bunu değerini bilmeliyim.
Mert: Teşekkür ederim. <3 sen iyi bir insansın anonimim...
+90538****: Rica ederim. Mert'im...
Mert: Görüşürüz...
+90538****: Görüşürüz...
__________________&___________________
Yeni bölüm!
Sizce nasıl gidiyor hikâye?
Lütfen yorum ve vote atmayı unutmayın, sizi seviyorum...:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM| Sonsuz Mavilikler
Ficção Adolescente+90538****: Terasta ne yapıyorsun!? Mert: Uçmayı deneyeceğim! +90538****: Sakın öyle bir şey yapma!!! Mert: Neden? Bana sadece bir sebep söyle. Bu dünyadan gitmemek için bir sebep söyle! +90538****: Çünkü seni ... Mert: Beni? ...