Arıyor... Hâlâ arıyor. Neden? Yıllardır beni arayıp sormayan adam şimdi neden beni arıyor? İsteyerek olmasa da telefonu açıyorum...
-Alo! Mert! Çabuk **** Hastanesi'ne gel! Annen...
-Ne, ne oldu? Anneme ne oldu?
-Trafik kazası geçirdi. Acil kana ihtiyacı var! Hemen gel! AB Rh+ kan. Senin kan grubunda buydu değil mi? Lütfen öyle olduğunu söyle... Lü... Lütfen!
-E...Evet. Hemen geliyorum.
Gözyaşlarım istemsizce akıyor. Beni sevmeyen kadın için kan vereceğim. Beni istemeyen kadının bu dünyada kalması için yardım edeceğim. Onlar beni sevmezken neden ben onlara yardım edeyim ki?
Neden biliyorum. Ben iyi bir insanım.
Bir yeni mesajınız var!
+90538****: Hey! Neler olduğunu duydum. Sakın tereddüt etme. Annene tabiki yardım edeceksin! İçinden neden? Diye geçirdiğini biliyorum. O senin annen, seni dünyaya getiren kadın, seni tanımamı sağlayan kadın, çünkü o seni doğurdu. Dogurmasaydi ben seni tanıyamazdım. Lütfen o kanı annene ver... Lütfen... Benim için, bizim için Mert...
Mert son görülme 21.09
Hemen hızlıca arabaya binip hastaneye gidiyorum. Danışmadan annemin yerini öğreniyorum. Kanımı alıyorlar, bana bekleyin diyorlar. Saatlerdir bekliyorum. Hâlâ bir haber Yok. Babamın yüzünü görmemek için aşağıda bekliyorum. Aniden birinin beni dürtmesi ile irkiliyorum.
-Kan verdiğin için teşekkür ederim. Annen olmasa , sen olmasan yaşayamadım. Çok teşekkür ederim. Yıllarca seni sevmedik, senden olabildiğince uzak durmaya çalıştık. Ama sen bunlara rağmen annene yardım ettin, sen iyi bir evlatsın. Her şey için teşekkürler...
Deyip gitti. Yüzüne bile bakmadım. Annem için son haberleri aldım. Durumu iyi fakat bir kaç gün hastanede kalacak. İyi değilim. Kenidimi hiç iyi hissetmiyorum. Ve WhatsApp a girip Anonim e yazıyorum.
Mert: İyi değilim...
Mert: Kendimi iyi hissetmiyorum.
Mert: Bana yardım et...
Mert: yardım et...
+90538****: Çeşme Ilıca Plajına gel. Oradayım. Seni bekliyorum.
Mert son görülme 01.27
Arabayla son hızla plaja gidiyorum. Orda sadece o var. O olup olmadığını bilmiyorum. Ama hissediyorum. Siyah kapüşonlu, uzun saçlı birisi. Ona sesleniyorum:
-Anonim'im. Sensin. Buradasın. Beni yalnız bırakmadın.
Ve telefonuma mesaj bildirimi geliyor.
+90538****: Sen hiçbir zaman yalnız değildin. Ben hep seninleydim. Ve hep seninle olacağım...
Tahmin ettiğim gibi sesini duyurmuyor.
-Onlar bana hiçbir yardım yapmamışken, beni hiçbir zaman istememişlerken, tanımadığım, hiç konuşmadığım bir kadının hayatını kurtardım. Bir gün arayıp nasıl olduğumu sormadı. Bir gün oturup sohbet etmedik. Ve en kötüsü ne biliyor musun? Kardeşimin olduğunu öğrendim.
Yarı ağlamaklı yarı sırıtarak devam ettim.
-Evet bu güzel bir şey ama onları illaki bir yerde göreceğim. Onlar ailecek sohbet edecekler, ailecek akşam yemeğinde olacaklar ve ben sessizce bir köşede onları izleyeceğim. Kendimi kardeşimin yerine koyacağım. Anne şefkati ne bilemedim, babayla neler yapılabilir hiçbir fikrim yok. Ve şuan neden onlara ihtiyaç duydum bilmiyorum. Neden kardeşimi kıskandım bilmiyorum. Ne yapacağım bilmiyorum. Sadece sen varsın, sadece sen. A... artık dayanamıyorum. B... Bıraksaydın da atlasaydım. Bıraksaydın da ö...ölseydim. Beni annem babam bile istemiyor. Beni k..kimse is...
Tam o an bana sarıldı. Göz yaşlarımın arasında hıçkırarak ağlıyorum. O bana sarılıyor ben ağlıyorum. O bana şuan bir anne, bir baba ve bir sevgili gibi. Yavaşça yüzümü elleriyle tutup bana bakıyor. Göz yaşlarımı siliyor. Ellerinin titredigini hissediyorum. Gözleri sonsuz deniz gibi masmavi. Öyle güzel bakıyor ki bana. O an her şeyi unutuyorum. Ve telefonuma mesaj bildirimi geliyor.
+90538****: Bir. Daha. Sakın. Kimse. Beni. İstemiyor. Deme. Ben seni hep istedim. Hep isteyeceğim. Senin kimsen olmayabilir. Bırak biz birbirimizin her şeyi olalım...
-İşte benim Anonim'im. Seni seviyorum gizemli kız. Seni hak edecek biri olmaya çalışacağım. Söz veriyorum. Mert sözü...
- Resmini çekmeme izin verir misin? Gözlerin bana umut veriyor. Her umutsuzluğa düştüğümde sana bakmak istiyorum. Lütfen, aşkını üzmek istmezsin değil mi?
Deyip sırıttım. Tüm bu şeylerin arasında hâlâ sırıtabiliyorsam ne mutlu bana. İçimde azıcık da olsa mutluluk kalmış demek ki.
Telefonumda mesaj bildirimi geliyor.
+90538****: Aşkımı üzmek istemem, asla. Gözlerim sana umut oluyorsa artık gözlerimi daha çok seveceğim.
Ve resme gelirsek sadece bir tana çekmene izin veriyorum:) Ama sadece gözlerim...-Çektim. Sana atıyorum şimdi. Gözlerin... Çok güzeller...
Mert:
___________________&__________________
Herkese yeniden merhaba. Sizleri biraz gerilim, biraz dram ile başbaşa bıraktım. Umarım beğenirsiniz...
Lütfen vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, görüşleriniz benim için çok değerli. Hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın<3🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM| Sonsuz Mavilikler
Novela Juvenil+90538****: Terasta ne yapıyorsun!? Mert: Uçmayı deneyeceğim! +90538****: Sakın öyle bir şey yapma!!! Mert: Neden? Bana sadece bir sebep söyle. Bu dünyadan gitmemek için bir sebep söyle! +90538****: Çünkü seni ... Mert: Beni? ...