5. 𝙿𝚘𝚐𝚕𝚊𝚟𝚕𝚓𝚎

122 10 0
                                    

Keres POV

"Koga to gledaš?" upita me Barbara.
"Nikoga" odgovorila sam joj.
"Gleda u Lukasa" Daciana me malo gurne laktom. Znači zove se Lukas, šteta što je Lukas ispao sranje od dečaka.

"Pazi ima devojku" Vanya me upozori.
"Nema devojku to samo ledena kraljica ove škole misli da je sa njim on je odbija svakodnevno mrzi je, pravi se dobra i slatka prema tebi dok joj ne uradiš nešto loše, onda je ledeni pakao" Pogledam zbunjeno u Barbaru, šta ima problem sa tom devojkom, ali koja je to devojka, verujem da je lepša od mene.

"Kako izgleda?"
"Plavuša ali ponekad kosa joj je skoro bela zavisi da li je leto ili zima" Vanya mi je odgovorila na pitanje.
"Možda i nije loša devojka"
"Nije ne bi te izdala dok ne želiš nešto njeno ili je ti izdaš" Vanya nastavi.

Tražila sam pogledom tu devojku nije je bilo, bar dok se vrata nisu otvorila.
"Ona ide u naš razred"
"Veštica je?"
"Da i to posebna, ona je ledena veštica" ove baš mnogo znaju o toj devojci, Vanya i Daciana čak ne idu sa njom u razred.

Čitala sam o njima, ledene veštice su ustvari jako dobre i ako neki kažu da su kao zima ali nisu, ali kao što je Vanya rekla dok ne uradiš nešto što joj se ne sviđa do tad su dobre. Jako su retke, sad ih možda ima 5% u svetu to je jako malo za razliku od normalnih veštica, ali ima veštica koje imaju svoju posebnu veštinu, element i sa time mogu da rade, to im najbolje ide. Mada polako ih oblikuje njihova moć, ona bi starija mogla biti okrutna prema svima a opet nije sve tako kao što izgleda.

Možda bi mogla da joj se obratim mislim još sam i direktorkina ćerka, trebala bi biti dobra prema meni.
"Šta ako odem i javim joj se?"
"Ne sad, ali kad će izlaziti možeš"
"Ne znam, to mi ne zvuči kao dobra ideja" rekla je Barbara, i po samom njenom tonu bilo je čudno da se ne slaže sa mojom idejom.

"Zašto ne? Sigurna sam da je ne bi odbila" Daciana je uvek pozitivna ali po tome što su mi rekle o toj devojci druželjubljiva je.

"Kako se ona uopšte zove? Sem tog njenog nadimka"
"Eira"
"Lepo ime" Barbara je samo glasno spustila kašiku.
"Ostavila bi nas zbog nje?" upitala je.

Sve smo začuđeno pogledala u Barbaru, šta joj je. Nismo ni bliske da bi mi branila sa kime da se družim.
"Barbara neće nas ostaviti, živi sa nama a ako želi neka nađe prijatelje možda Eira i nije loša kao što svi pričaju, mi nismo pričale sa njom, samo smo čule glasine"

Eira je ustala pa sam i ja.
"Moram da idem"
"Nisi sve pojela" Barbara me zaustavila.
"Nisam gladna"
Krenula sam za njom, nije išla ka sobama. Treba li još da je pratim?
Onda sam videla znak za ženski toalet. Sačekala sam da uđe pa sam i ja ušla posle.

Želim da je upoznam, to što je ledena veštica me stvarno zapanjuje želim o tome više da naučim
Ušla sam u stalak, bila tamo nekoliko sekundi i izašla da operem ruke, ona je stajala tamo i popravljala kosu.

"Ćao" rekla sam joj, samo me je pogledala u ogledalu i nasmejala mi se.
"Ćao" dobila sam odgovor, šta treba dalje da kažem, moja komunikacija je nula, kako se pravilno upoznaju ljudi, nikada nikome nisam prišla.

"Nisam te videla ovde do sad" isključila je vodu i uzela da obriše ruke.
"Zato što sam nova"
"Stvarno? Šta te dovodi u školu"
"Moje moći"
"Poznata si mi od nekud"

Verovatno me je videla kad sam bila sa Draganom jer sam zapalila učionicu.
"Bila sam sa direktorkom došla par puta"
"Ti si njena ćerka? Ona o kojoj se priča da je zapalila učionicu čak od kuće?"

Kako zna toliko detalja.
"Da ta sam"
"Profesor Zander je pričao o tebi"
On, zašto on priča o meni ispred dece koju ne poznajem.

"Divi ti se jer si koristila crnu magiju i nije ti ništa"
"Da, neko mi je rekao da sam Mračna veštica?"
"One su jako retke ali ima smisla"
Uopšte ne povlačim što sam krenula za Eirom, jeste druželjubljiva i srećna osoba. "Ja sam Eira"
"Keres"
"Kako čudno ime, sviđa mi se, jel znači nešto?" Zander mi je rekao šta znači ali ne mogu da se setim.
"Verovatno"
"Moje znači sneg, što dosta opisuje mene"

Nastala je kratka tišina zagledala se u jednu tačku kao da razmišlja, uplašila sam se kad je odjednom počela da priča.
"Ako saznaš dal si Mračna veštica možeš da kreneš na posebni program gde nisu obične veštice, već one kao mi, oni posebni nema nas puno"

Posebni program? Jedva sam u normalnom.
"Uče nas troje profesora, profesor istorije, profesor crne magije i profesorka čarolija."
"Mogla bi, mislim volela bi"
"Tamo je i jedan sladak lik Lucas, moj dečko"
"Lucas?"
"Da on je navodno sin Lucifera što je čudno ali ja mu verujem, i po tome šta može da uradi ko mu ne bi verovao"
"Da..."

Lucas sin Lucifera, koliko sam čula Lucifer je bio lep pre svega što mu se desilo, ne čudi me odakle je Lucas povukao tu lepotu.
"Mislim da ćemo se nas dve super slagati i moje drugarice će te voleti"
"Pa najbitnije mi je da imam prijatelje"
"Već si našla jednog i imaš još puno da nađeš, dosta si bitna osoba ovde iskoristi to nad ljudima"
Mogla bi mislim šta ako me ne vole, to ne bih htela.

"Hoćeš da te odvedem u školu i pokažem po školi pa kad se vratimo i po internatu"
"Volela bi kad se vratimo, naravno i po školi ali u školu idem sa Barbarom"
"Neka i ona krene"
"Ne znam, ne sviđaš joj se baš nešto"

Njen osmeh je nestao zastrašilo me je to, jel je to loše ili dobro.
"Onda bolje da ne ide, ali po školi i po internatu te ja vodim, važi?"
"Naravno"
"Naćićemo se ispred škole na ulazu u 10 nemoj da kasniš dalje ćemo samo ti ja i moje drugarice i naravno ako ta Barbara popravi mišljenje o meni, mislim ja je ni ne poznajem"
"Rekla mi je da idete zajedno u razred"
"Ne znam je po imenu ali možda ako je vidim znaću"

Krenule smo ka sobama ona je u sobi koja je na spratu ispod nas, kad sam nastavila gore dostigla sam moje cimerke.
"Gde si nestala Dragana se pitala za tebe" Uhvatila me za ruku Vanya.
"Pričala sa Eirom jako je fina i ljupka ustvari"
"Zato što je nisi još upoznala videćeš ako sazna da ti se sviđa Lucas ubiće te" Barbara je sve vreme tako drska šta je sa njom.

"Neće znati ako joj ne kažem"
"Znaće kad tad"
"Prestani Barbara i onako mu se ne sviđam tako da neće biti ništa"
Otišla sam u sobu i zalupila vratima.

Pogledam se u ogledalo. Šta sam to uradila, pokazala sam svoju slabost, ne smem to, trebam samo da me svi vide najlepšu, šta sam joj dala da me iznervira devojku ni ne poznajem.

Škola NatprirodnihDonde viven las historias. Descúbrelo ahora