1 bölüm

1.2K 72 55
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Kılıçoğlu KONAĞIN'da yer yerinde oynuyordu Azat Ağa gönlünü düşman aşiretin küçük kızına kaptırmıştı ve bir süredir görüştüklerine dair haber almışlardı .

Ve duruma bir son vermek için Berdan ve Zerda hanım oğlarını karşılarına alıp konuşmayı denemişlerdi ama oğları Azat Ağa bu sevdada vazgeçmeyeceğini keskin bir dille söylemişti.

Zerda hanım laf geçiremedi oğluna acıyla baktı.

"İzin vermem oğul bacımın katilleri bu eve asla giremezler !"

"Ana yapma sevdiğim kızın ne suçu var "

"Ne suçumu var ?...o soysuzların kanını taşıyor oğul ...beni düşünmüyorsan ölen Amcanla ,Teyzeni düşün iki sevdalının ne suçu vardı söylesene oğul benim bacımın ne suçu vardı? Daha 17 yaşındaydı sevdiği adamla evlenmek için gün sayıyordu "

"Ana.."dedi çaresizce Azat Ağa

"Bana ana deme oğul sen bugün beni diri diri mezara koydun. ..daha ne konuşuyorsun"dedi gözlerinden 25 yılın acısı akarken .

"Ana yapma etme kurbanın olam...Seviyorum...Ben o kıza sevdalıyım"

"Eğer o kız bu konağa gelin olarak gelirse giderim! 25 yılık yuva mı bırakır giderim!...bana kardeş acısınî yaşatan o soysuzların kızını getirirsen canımdan can olan seni evlatlıktan reddederim! !" dedi kadın acıyla ruhu kıvranırken .

Azat Ağa konağın kapısından bir hışımla çıkıp arabasına binip Urfanın tozlu yollarîna sürdü .

"Ağam ne olur kurban olam sözünü dinlet bu oğlana yoksa getirecek o soysuzların kızını baş köşeye oturturacak ...ben ölürüm"dedi Zerda Hanım kocasının ayaklarına kapanarak.

Berdan Ağaya kalkıp "Ne yapayım Zerda ...Benim yüreğim kardeşim ölürken toprağa girdi o günden sonra yüzümüz guldumu ? Bu acı bizi yerle bir etti ...ama sevdaya karşı gelinmez be Zerda'm ben bu acıyla yaşayabiliyorsam sırf sana olan sevdam için"

~~~~~

Azat Ağa unutmak için sevmemişti 'ki .Kalbi bin parçaya ayrılmıştı yine

Direksiyona hırsla vurdu.Kalbine binlerce bıçak saplamışlardı .

"Unutamam lan unutamam"diye bağîrdı ağlayarak .

"Ben seni unutamam ...seni unutmak Azap olur bana"dedi arabasını yolun kenarına çekip Sevdiği kadını aradı.

"Azat annen..."

"Dicle 'm sen ağlıyor musun? kıyamam sana ne olur ağlama yalvarırım"

"Azat annen konağı aradı "

"Ne?"dedi Azat Ağa hayal kırıklığıyla çünkü bu kadarını beklemiyordu anasından acıyla gözlerini yumdu .

"Babama dediki kızına söyle oğlumdan vazgeçsin oğlumun başını yakmasın"

CANHIRAŞ(YANGIN SERİSİ1) Devam Edecek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin