Başladığınız tarihi yazabilir misiniz?🌸
Bu arada size bişey sormak istiyorum 😊. Mutsuz son olsun mu?
İyi okumalar💫
.•°•.•°•.•°•.•°•.•°
Bu valize ne koydum ki bu kadar ağır oldu. Türkiye den koreye üniversite için gelmiştim. Tek başıma...
Bu ağır valizi taşımak hiçte kolay değildi. Biraz daha sabret min ji şu basamağıda atlatırsam biticek.
En son basamakta valizim elimden kayıp gitmişti. Koredeki ilk günüm harika geçiyor(!).
Neden der gibi valizimle bakışırken birisi geliyordu. Valizime tekme atarak yanımdan geçti.
Mj: S-sen ne yapıyosun!
Yüzüme bakıp hiçbir şey olmamış gibi ağır parfüm kokusuyla yanımdan geçip gitti. Uyuz şey! Sen kim oluyosun da valizime tekme atıyosun!
Mj: Şerefsiz!! (TR)
Tae den*
Gözlerimi araladım. Gene başka bir evdeydim. Lütfen güzel bir kız olması umuduyla kafamı çevirdim.
Sarhoşluğuma teşekkür edip yataktan kalktım. Küçük bir kağıda "tekrarını isterim" yazıp evden çıktım.
Kendi evime geldiğimde merdivende yeni kiracıyla karşılaştım. Başım çok ağrıyordu.
Valizine tekme attım sakar kız bir valizi bile tutamamıştı. Onunla uğraşmadan evime gittim.
Kapıyı açtığımda karşımdaki kişiye şaşkınca baktım.
T: Anne?
T.a.: Oğlum, seni merak edip geldim. Nerdeydin?
Anneme sarılıp bi arkadaşımda kaldığımı söyledim. İyi ki dün daha adını bile bilmediğim kızı buraya getirmemişim.
T: Ne zaman geldin?
A: Bu sabah erkenden.
T: Ne kadar kalıcaksın peki?
A: Bilmem belki akşam giderim ya da yarın sabah. Ne o, beni özlemedin mi?
T: Özledim tabii ki
Min ji den*
Ev sahibi bu binada oturuyorduğu için anahtarları ondan almam gerekiyordu. Emin olmak için not defterime bakıp kapı numarasını bulmaya çalıştım.
İşte 11 no lu kapı. Şansa bak tam karşısı 10 nolu yani benim kalacağım ev. Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım.
Kapıyı çok tatlı, güler yüzlü bir kadın açmıştı.
Mj: Merhaba. Ben yeni kiracı min ji.
Kdn: Merhaba. Hoşgeldin. Hadi içeriye geç konuşalım.
Valizimi kenara sürdüm ve orda bıraktım içeriye geçtim. Kadın bana yol gösterdi. Boş koltuğa oturup beklemeye başladım.