Yeni şarkı hakkında ne düşünüyorsunu? 😊
İyi okumalar🌸
Kafamı kaldırdığımda göz göze gelmiştik ve çok yakındık istemsizce kalbim aşırı hızlanıyordu!
Tae nin gözleri dudaklarıma kaymaya başladığında aklıma o dudağa deyen kızlar gelince kafamı direk yana çevirdim. Tae derin bir nefes verdi ve eve doğru yürümeye başladık.
Kalbim mal mısın amk! Böyle bir adama neden hızlanıyorsun ki! Kendine gel saçmalama yaa!!
●●●
Sonunda eve gelmiştik ve asıl şimdi gerilmeye başlamıştım. Yavaş yavaş merdivenleri çıkıp evimizin olduğu kata geldik.
Kapıyı kapatmasını beklerken bende sanki anahtarımı arıyormuş gibi yapmak için cebimi karıştırıyordum.
T: Hâlâ bulamadın mı anahtarlarını?
Mj: Ş-şimdi bulurum. İyi geceler.
T: Sanada :))
Tae içeriye girdiğinde kara kara düşünmeye başladım. Ne yapsam acaba. Sadece bir gececik merdivende kalabilir miydim?
Ben bunları düşünürken birden tae nin kapısı açıldı.
T: Min ji?
Mj: E-efendim.
T: Hâlâ ne yapıyorsun burda?
Mj: B-ben şey ee, şeyy. Off anahtarlarımı caffede unuttum!
T: k- kkk-
Mj: Nee!!
T: kkk- kkkkkk...
Mj: Yaa gülmesenee off.
Birden ciddileşip yanıma geldi. Kolunu duvara yaslayıp gözlerime baktı.
T: Ben senin neyinim.
Mj: A-arkadaşım mı?
T: Hıı, arkadaş. Neyse, neden bana gelmedin!
Mj: Çünki seni yeterince rahatsız ediyorum. Benim yüzümden uzaklaştırma bile aldın!
T: Min ji...
Mj: hm?
Sadece gözlerime bakıyordu o kadar sevimli duruyordu ki.. bende onun gözlerine dalıp gidiyordum.
Hayır min ji kendine gel! Kafamı yana çevirdiğimde kolunu duvardan çekip bileğimden tuttu ve evine doğru sürükledi.
●●●
T: Açmısın?
Mj: Hayır. Sadece uykum var.
T: Tamam gel yatalım o zaman.
Şaşkınlıkla gözlerim büyürken oturduğum koltuktan taehyung a baktım.
T: Yatalım derkenn, ayrı ayrı yani.
Mj: Biliyorum.
T: Sanada bişey denmiyo.
Mj: Sus be.
T: Noluyo yaa!
Mj: kusura bakma :(. Teşekkür ederim beni evine aldığın için.
T: İstersen koynuma da alı- ee ben senin yatağını hazırlayım.
Mj: Bencede öyle yap!!!
Tae hızlı adımlarla yatak odasına gitmişti. O gidincede kendimi tutamayıp gülmüştüm. Niye gülüyosun salak sanki güzel bişey dedi. Kkk- sus min ji!!
Bu sırada kapı çalmıştı. Kim ki bu saatte? Hızlı adımlarla gidip kapıyı açtığımda karşımda sürtük olduğunu tahmin ettiğim kadın duruyordu.
Srtk: A aa sen kimsin be!?
Mj: Asıl sen kimsin be yelloz?!
Srtk: Burası taehyungun evi degil mi?!
Mj: Evet! Sen niye geldin?
Srtk: Bu gece taenin bana sözü vardı. Beraber eğlenicektik.
Mj: Ne inanmıyorum sevgilimden bunu beklemezdim ahh!
Srtk: Ayy kıız sevgilin mi o.
Mj: yaa yaa öyle inanmıyorum beni aldatıyomuymuuş aah aah başıma gelenleer!
Srtk: Boşver kız üzülme bu erkekler hep aynı.
Mj: yaa evet bu erkekler hep böyle ben şimdi ona gösteririm.
Srtk: Bencede göster ona gününü! Ah canım benim üzme sende kendini. Hatta yarın bana gel bi kahve içelim.
Mj: Bakarız.
Srtk: Neyse ben gideyim. Sende üzme kendini hadi görüşürüz.
Mj: Baay görüşürüz.
Kadın gider gitmez kahkahaya boğulmuştum. Kapıyı kapattığım gibi bir anda taehyung beni kapıyla arasına aldı.
İnanmıyorum yaa şimdi ne yapıcam!!!?
Ben tae ye gergin bir şekilde bakarken oda konuşmaya başladı.T: Ne güzel rol yapıyosun sen öyle sevgilim.
Tae nin kolundan kurtulmaya çalışırken konuştum.
Mj: B-benim yatağım h-hazır mı?
Ben kurtulmaya çalıştıkça daha çok yaklaşmıştı.
T: Yatağımız demek istedin değil mi sevgilim. Nede olsa bir geceliğine rolünü devam ettirebilirsin hm?
Lütfen okuyun nolurr;
Yaa oy sayısı çok az amaa. 😫
Boşuna mı emek veriyorum! Ben saatlerimi sizin için bölüm yazmakla harcıyorum küçücük bir yıldıza basmak bu kadar zor olamaz!. Ne kaybediceksiniz ki? 😔♡Bu bölümler eylenceli olabilir ama final bölümümüz sanırım üzgün sonla biticek hiç tahmin edemeyeceğiniz bir final olucak, sanırım.
Hikayeyi sonuna kadar okumayan pişman olur .
Aklımda çok güzel fikirler var, lütfen sonuna kadar okuyun!!!! 😊💗
❤Sizi seviyorum❤