Çook uzun zamandır yb atmıyordum özür dilerim hepinizden 😔💕
Iyi okumalar🌸
Sabah uyandığımda telefonumu hep koyduğum yere elimi uzattim ama yoktu.
Gözlerimi hafif aralarken dün geçe aklıma geldi ve gözlerim sonuna kadar açıldı.
Yavaşça kafamı solumdaki bedene çevirdim ardından kendi bedenime çıplaktık yanaklarim kızarmaya başlamıştı.
Yanımdaki masum şey uyanmadan giyinmem gerekiyordu. Yavaşça ayağa kalkım dolabımdan temiz kıyafetler alıp hemen giyinmeye başladım.
Aynanın karşısına geçtim ve gömleğimin düğmelerini iliklemeye başladım.
Belime sarılan kollar ve boynuma değen dudaklarla irkilmiştim.
Kafamı kaldırım ayndan taehyunga baktım. Kafasını boynuma gömmüştü.
T: mmmh kokun çok güzel.
Sonrada saçımı kokladı.
T: Mmh saçlarında çok güzel kokuyo.
Mj: Dalin kullanıyorum.
T: kkk dalin evett bu koku dalin kokusu.
Mj: kkk
Kendine çevirdi ve belimden sıkıca sarılıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Nazikçe itip taehyungdan kurtuldum ve hızlı adımlarla odadan mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım.
●●●
2 ay sonra ~~~
●●●
Taehyungla aramız biraz bozulmuştu 2 gündür. Neymiş onu çok kıskanıyormuşum. Bunun için kavga mı edilir.
Bana hem sinirli hemde tripli bir şekilde oturuyordu. Sanırım biraz haksızım...
Bu yüzden ona elmalı kurabiye yapmaya karar verdim belki aramiz düzelir. Ilk önce markete gitmem gerekiyor.
Mj: Taehyung, ben biraz işlerim var sonra tekrar gelirim.
T: ...
Bekledim bekledim cevap vermedi bende taehyungun evinden çıkıp markete gittim.
Malzemeleri alip kendi evime girdim ve hemen elmalı kurabiyeyi yapmaya başladım.
●●●
Yaklaşık bir buçuk saat geçmişti ve elmalı kurabiyeler hazırdı. Hemen bir tabağa güzelce dizdim ve kendi evimden çıktım.
Taehyungun evinin anahtarı vardı sessizce anahtarı takıp çevirdı ve içeriye girdim.
Garip garip sesler geliyordu televizyondan geldiğini düşünerek sessiz adımlarla dikkatimi çeken yöne ilerledim.
Gördüklerim karşısında kalbime bir ok saplanmışı, dilim tutulmuştu ve elimdeki elmalı kurabiye tabağının yere düşmesiyle gözümden yaşlar sırasıyla akmaya başlamıştı.
Gözlerim kararmaya başlamıştı duvarlara tutunarak evden çıktım ve kapıyı kapattım dizlerim beni daha fazla taşıyamamıştı ve dizlerimin üstüne oturdum.
Taehyung beni aldatmıştı...
Gördüklerim gözümün önüne geliyordu ve hıkçıra hıkçıra ağlıyordum. Bunu nasıl yapabilmişdi...
Zorlanarak kendi evime gittim ve hemen wooyeong'u aradım o hep yanımda olmuştu.
Mj: A-a-alo (hıck)
Wy: min ji ? İyimisin?
Mj: W-wooyeong lüt-(hıck)lütfen gelirmisin-n (hıck)
Wy: Hemen geliyorum minji!!
Telefonu kapatarak ağlamaya devam ettim.
Valizimi hazırladım ve wooyeongu beklemeye başladım. Çok geçmeden wooyeong yanimda belirdi kapı açik kalmıştı.
Wy: Min ji!!! İyi misin?! Ne bu halin? Ne oldu??
Mj: l-lütfen wooyeong s-soru sorma. G-gidelim!
Wy: ah peki.
Sessizce wooyeongla birlikte o apartmandan ayrıldık...
●●●
Kalbimin açısı bitmiyordu ve taehyung aklımdan hiç çıkmıyordu.
Wooyeongun evinde kalıyordum şuanlık ve ona herşeyi anlatmıştım.
Sabah olmuştu ve telefonumun çalmasıyla irkilmiştim. Kızaran gözlerimle arayan kişiye baktığımda hıkçirıklarımı tutamamıştım.
Meşgule atıp kafamı eğdim sürekli bildirim sesi geliyordu.
Bakmamak için kendimi zorlasamda ne yazdığını merak edip bakmaya karar verdim...
Lütfen küçük yıldıza basıp oy verin canlarım♡♡♡💕🌸💙🥰💛