İyi okumalar🌸
Tae beni kalkmam için çekiştirirken yuta da taenin buleğini tuttu.
Tae keskin bir sesle yutaya bakarak "elini çek!" Dedi.
Mj: Yuta lütfen, kavga çıkmasın tekrar bırak.
Yuta elini çekince tae beni peşinden sürükleyerek sınıftan çıkardı. Hala nereye gittiğimizi bilmiyordum.
En sonunda okulun terasına gelmiştik. Kapıyı kapatım bana döndü.
T: Sana ne dedi! Yanında oturmasına neden izin veriyorsun!
Mj: Bunlardan sana ne tae! Sen benim neyimsin? Hiçbir şey!
T:....
Mj: Ne dediğini gerçekten merak ediyor musun? Seni sevgilisiyle bastığını söyledi!
T: Sarhoştum! Hatırlamıyorum bile! O güne dair hiçbir şey hatırlamıyorum!
Mj: derse geç kalıcaz. Gitmem gerek.
Tam giderken bileğimden tutup duvarla arasına aldı.
T: Bana, inanmıyo musun?
Mj: İnanmak istiyorum ama, içimdeki bir ses kaç kızla yatıp kalkan birisi neden yapmasın ki diyo.
T: Haklısın. Kaç kişiyle yatıp kalkan birisi o şerefsizliği neden yapmasın. Miğdesiz, iğrenç bir insanım demi. Ama yuta benim tek arkadaşımdı min ji, asla bilerek böyle bişeyi yapmam...
Bunları dedikten sonra gitmişti. Bende peşinden gittim.
Mj: tae, taee.
Beni umutsamadan yürüyordu.
Mj: Tae ben öyle demek istemedim, lütfen dur.
T: Benden uzak dur Min ji. Ben iğrenç bir insanım.
Mj:Hayır ta-
T: Yakınımdaki herkeze zarar veriyorum benden uzak dur dedim!
Daha hızlı yürümeye başlamıştı. Peşinden gidip sarıldım. Sarılınca olduğu yerde durdu.
Arkasından sımsıkı sarılmıştım. Belki iyi hisseder diye. Biraz daha böyle bekledikten sonra elleriyle yavaşça kollarımı üstünden çekti.
●●●
Hoca: Herkez eşyalarını toplasın bu gün pikniğe gidicez.
Herkez mutlu olmuştu tae ye döndüğümde yüz ifadesi hiç değişmemişti.
Ders bittikten sonra herkez sıraya girerek okuladn çıktı. Okul servisi gelmişti son kontroller yapılırken tuvaletim gelmişti.
Hemen tuvalete gittim geldiğimde herkez okul servisine binmişti koşa koşa gidip servisin içine bindim.
Hoca:Herkez tam mı?
Birkaç kişi evet diye bağırdıktan sonra okul servisi hareket etti. Kendime oturacak boyer bulmak için etrafıma bakındım ama resmen yer yoktu!