[4]

17.2K 741 929
                                    

Sizce hikaye kapağını değiştireyim mi???

İyi okumalar 🌸

Kapının açılmasıyla ikimizde o tarafa baktık gelen kişi...

Gelen kişi HOCAYDI!!! Yaşlı karı bize sinirle bakarken tae yi ittim oda hemen kalktı.

H: Tae kaç defa uyarıcam okulda böyle şeylerin yasak olduğunu! Artık yeyer! İkinizde disipline!!

Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum, okuladi ilk günümdü. Utançtan kıpkırmızı olmuştum.

Mj: Hocam bakın aslın-

H: Yeter! Tae sayesinde çok dinledim böyle yalanları ben şimdi doğru müdürün odasına!

İnanmıyorum yaa nasıl olur beni dinlemesi gerekiyo! Hoca sinirle çıkınca gözümden bir damla yaş suzulmuştü.

Tae elinin tersiyle yavaşça göz yaşımı silerken elini sertçe ittim... Sonrada revirden çıkıp ağır adımlarla müdürün odasına yürümeye başladım.

T: Min ji, ağlama.

Yanımdan gelen sesi duymamazlıktan geldim.

T: Üzgünüm min ji.

Mj:Tae,.. lütfen susarmısın. Mümkünse benimle muhattap olma,.. lütfen.

Adımları biraz daha hızlandırıp ondan uzaklaştım. Kim bilir kaç kızla yakalandı ki hoca öyle dedi...

●●●

Okuldan gelmiştim ve neredeyse akşam olucaktı bu gün evin -kirasını-parasını- vermem gerekiyordu.

Mecburen gene taehyung la muhattap olucam :d. Karnımı doyurdum, neyseki tuvaletimi okulda yapıp gelmiştim.

Hazırlanıp yola çıktım. Rüzgar cok güzel esiyordu boş sokak çok güzeldi kimse yoktu.

Bankaya gidip paramı çektim. Yavaş adımlarla geri eve yürümeye başladım. Hava çok güzeldi icim açılmıştı.

Bir anda kolumdaki çantanın çekiştirildiğini fark ettim. Şaşkınlıkla dilim tutulmuştu.

Çanta ellerimin arasından kayıp gitmişti. Şerefsiz hırsızın peşinden koşmaya başladım.

O kadar hızlıydıkki tabi o benden daha hızlıydı. Ayağımın burkulmasıyla yere düştüm. (hayattaki şansım amk)

Acıyla bağırmaya başladım. Dizlerim o kadar çok yanıyordu ki! Dizlerime baktığımda siyak uzun çorabım tamamen yırtılmıştı ve kan olmuştu.

Mide bulandırıcı ve kötü gözüküyordu. Gözlerim ağlamaktan şişmişti. Ellerime yapışan küçük taşları acısada çıkattım.

Yavaşça ayağa kalktım. En azından eve çok yakındım. Binaya girdim.

Cebimi kontrol ettim telefonum cebimdeyi. Kapıyı açmak için anahtar bulmaya çalıştım, malesef çantayla beraber oda gitmişti.

Yere oturup göz yaşlarımı sildim ve sakinleşmeye çalıştım. Günüm bok gibi geçmişti.

BadBoy ~Taehyung 🔞 I Want You!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin