Uyandığım da normal olarak sıcacık yatağımdaydım. Ve bugün pekte mutlu sayılmazdım. Sonuçta artık yüzünü görmek istemediğim birini göreceğim. Fakat bugün Cuma olduğu için şanslıyım. Ne yazık ki bu şansım 2 gün sürecekti.
Yatağımdan kalkmak istemiyordum fakat tabii ki bir zaman sonra kalkmam gerekecekti. Ve o zaman okula geç kalmış olacaktım.
Yüzümü yıkamaya gittiğimde aklıma vlog çekmek geldi. Ve dedim ki 'neden olmasın?'
Her şey hazırdı artık çıkabilirdim ta ki kendimin hazır olmadığını fark edene kadar. Üstüme formamı ve pantolumu ardından da beyaz çoraplarımı giyip üstüme de bir deri ceket giyince içimden 'artık böyle kardeşim,yıkılmış gibi görünmeyeceğim gözüne!' dedim.
Beyaz superstarlarımı giydim ve ardından anneme ve babama 'hoşçakalın!' diyip çıktım.
Okulun neredeyse 3 metre olan kapısından girdikten sonra A bloğunun kapısının orada kızlarla takılan Jongho yu görmeyi planlamıyordum.
Bazen gerçekten kendimi boş hissediyorum. Yani neden diye sorarsanız ne kız arkadaş yaptım ne biriyle çıktım. Ne de önemli kararlar verdim. Hayatımı neredeyse kim beni nereye doğru sürüklerse orda durdum, hayatımı sürdürdüm.
Şuan ise bu görüntüden sonra sınıfımın olduğu A bloğunun kapısına yürüdüm.
A bloğunda 11 lar varken B bloğunda 10 ler ve 12 ler var. C bloğunda da sadece 9 lar. Ve bende normal olarak A bloğunda oluyorum.
Jongho 12. sınıf olmasına rağmen neden bizim kapının girişinde beklediğini çözemedim. Belki de bilirsin ya
Kız tavlamak
Opss-
Kız avlamak içindir.
Çok takmadan kapıdan girmeye çalıştım. Ki neden çalıştın diye sorarsanız kolumdan Jongho tuttu 'dün için üzgünüm barışalım mı?' diye serçe parmağını uzattı. Benim böyle bir şeye gerçekten inanacağımı zanneden Jongho yu anladım ki hiç beni tanıyamamış.
İçimden aptal dedikten sonra kolumu sertçe çekip 'lütfen daha fazla yakınımda durma' diyip arkamı dönüp sınıfın olduğu kata çıktım.
Kapıdan içeri girdiğimde kameraya tekrar selam verip okula giriş kısmından çok bahsetmeden neler olup bittiğini anlattım.
Ve sınıfa biri girdi farklı daha önce böyle birini okulda görmemiştim. Sanırım yeni bir öğrenciydi. Sınıfımız 25 kişiydi. Ve sanırım artık 26 ydı. Selam verip videoma çıkmak isteyip istemediğini sordum. 'çantamı bırakayım belki' dedi. Sesi çok tatlıydı. Dediği gibi yapıp yanıma geldi.
'Kendini tanıt öğrenci!'
Öğretmen taklidi yapmıştım.
'Tabii ki öğretmenim ben San. Choi San. Sizle yaşıtım sanırım öğretmenim.'
Ardından gülüştük. Ve sonra kameraya 'sanırım bir sonra ki sahne kantinden gelecek. Şimdilik hoşçakalın' deyip videoyu durdurma tuşuna tıkladım.
'Tekrardan hoşgeldin!'
Diyerek selam vermek amacıyla eğildim. O da teşekkür ederek aynısını yaptı.
Neredeyse 4 ders geçmişti. Öğle yemeğini kaçırmamak için Yunho ile Mingi yi yanıma aldım ve aşağı indik. Yemekte erişte, bezelye ve tatlı olarakta kurabiye vardı.
Yakınlarda bir yer bulup oturduk. Yeni gelen çocuk San ı yanımıza çağırdık. Gelmek istediğini fakat bir yer bulduğunu söyleyince Jongho ların olduğu yeri göstereceğini beklemiyordum.
Nesi oluyordu acaba? Bunu düşünürken yemek yemeye çalışıyordum.
Yemeği erken bitirerek diğerlerinin yaptığı gibi dışarı çıktık. Öğle yemeği için verilen süre 30 dakikaydı. Kim 30 dakika da yemeğini bitiremez ki?
Bir bank bulup oturduk. Etraftaki insanlarla ilgili konuşuyorduk. San sonradan yanımıza geldiğinde benim sormak istediğim soruyu Yunho erken davranıp sormuştu.
'Jongho nun nesi oluyorsun? Yanlış anlama merak yani.'
'Benim kuzenim.'
'Peki neden dönem ortasında geldin ki? Yani sonuçta sene sonu ya da sene başı da gelebilirdin.'
'Ailem uzun bir zamandır buraya taşınmayı planlıyordu. Kuzeniminde burada olduğunu duyunca beni direk buraya yazdırdılar. Yoksa çok da yakın değiliz kuzenimle. Sadece ailemin isteği için. Sizi reddetmemin nedeni ise çok alıngan biri onu kırmamak için gittim yanlarına.'
'İstersen bizle takılabilirsin.'
'Gerçekten mi?'
'Tabii ki.'
Sevindiğini belli eden bir gülüş attı ve muhabbetimize dahil oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rainbow Smile|woosan
FanficDediği şey yüzümde bir gülümseme oluşturmuştu. 'Ben sanırım teklifini... Kabul ediyorum.' İlk yaptığı şey bana sarılmak olmuştu. Bende ona sarılmıştım... ~~~ Başlangıç tarihi:[13.03.2020] Bitiş tarihi:[09.08.2020] Bitti... En azından şimdilik.