Bomin (Golden Child)

52 2 0
                                    

"Jangan dekat.." kata aku sambil mengacu pisau pada Bomin. Bomin ketawa lalu berjalan mendekati aku. "Hahaha awak nak buat apa dengan pisau tu sayang. Bagi pisau tu dekat saya ya." aku menggeleng. Dia berbahaya, sangat berbahaya. "Jangan dekat." kata-kataku langsung tidak memberi kesan kepadanya. Dia hanya tersenyum sambil mengambil langkah ke hadapan. "Sayang, bagi pisau kat saya sekarang." jelasnya dengan nada mengarah. Aku menggeleng kepala. Aku sudah tidak tahan lagi.

"Sa-Sayang, awak ja-jangan buat macam tu.." Bomin terkejut apabila aku mengacu pisau pada leher sendiri. "Awak jangan datang dekat. Kalau tak.. sa-saya kelar leher saya!" jeritku. Kalau beginilah caranya untuk membuatkan Bomin berhenti, aku terpaksa buat begini. "Say-Sayang, maafkan saya." aku kaku apabila Bomin mengalirkan air mata. "Awak betul-betul sayangkan saya?" Bomin mengangguk seperti sambil mengelap hingus. "Comelnya." kataku dalam hati. "Awak janji yang awak takkan lukakan saya lagi?" Bomin mengangguk. Aku tidak suka dengan jawapan dia aku merapatkan lagi pisau pada leher aku. "Huwaaa." Bomin menangis dan meraung seperti bayi. "Sa-Sayang..."

"Janji ke tidak!" "Sa-Saya janji yang saya takkan lukakan a-awak." akhirnya dia telah berjanji untuk tidak lukakan aku lagi. Aku meletakkan pisau di atas meja dan apabila aku berpaling, Bomin datang mengunci diantara meja. Matanya penuh dengan kemarahan. Aku cuba mengambil pisau tapi dia telah menepis pisau itu terlebih dahulu. "Sayang, berapa banyak kali saya nak bagitahu yang saya ni tak betul hm." aku terkejut. Bomin ni dah gila ke? tadi menangis bagai nak rak sekarang dia jadi macam singa nak baham mangsanya. Dia menyelirat rambut ku ke tepi sambil memerhatikan bibirku dengan tajam.

"Bom-" Bomin terus menyerang mulut aku dengan mulutnya. Tangannya dengan pantas memegang kemas pinggang dan belakang tengkuk aku. Aku cuba melawan tapi akhirnya aku tewas dan terus tenggelam dalam asmaranya.

Yandere Time (Kpop/Kactor)Where stories live. Discover now