V [BTS]

33 2 0
                                    

"Weh Taehyun." aku memandang sahabat aku, Beomgyu yang memanggil aku. "Apa dia?" "Kalau ada sorang orang pelajar lelaki ni tanya soalan kat kau, kau jawab tak tau." aku menggeleng kepala, pelik dengan Beomgyu. "Apa yang kau merepek ni?" "Ish kau dengar jela cakap aku ni. Aku dengar cerita yang pelajar lelaki ni, seingat aku nama dia Kim Taehyung tapi orang panggil dia V ni orang jahat. Aku bagitahu kau ni sebab kau kan suka stayback kat library. So, aku nak warning awal-awal. Ok aku balik dulu. Ingat apa yang aku cakap ni tau. Bye." kata Beomgyu sebelum dia meninggalkan aku.

"Budak jahat ea. Kelakarnya kau ni Beomgyu." aku ketawa kecil apabila teringatkan kata-kata Beomgyu. Tawa aku mati apabila mataku memandang seorang pelajar lelaki yang sedang memandang aku. Aku mengecilkan mata untuk melihat tag nama pada kemeja mereka. Kim Taehyung. Welp habislah aku. "Apa yang kau gelakkan tu?" soal Kim Taehyung atau V. Aku melemparkan senyuman lalu menggeleng kepala. Dia seolah-olah tidak berpuas hati dengan jawapan aku lalu berlari ke arah aku. Aku pun terus melarikan diri daripada dia. Aku masuk ke dalam library dan menyorok di sebalik rak yang paling hujung.

Tidak lama kemudian pintu perpustakaan terbuka luas, hasil sepakannya. "WOI BUDAK! MANA KAU MENYOROK!" jeritan V membuatkan aku berasa takut. Suaranya yang garau itu menyebabkan bulu roma aku tegak. Aku menekup mulut dan mencangkung supaya aku tidak ditemui. Tapi,

"Hai awak."

Habislah aku.

Dia mendekati aku, ketinggiannya menakutkan dan membuatkan aku berasa sangat kecil. "Disebabkan jawapan kau tak memuaskan jadi aku nak hadiahkan kau sesuatu." kata V sambil mengelurkan sesuatu dari koceknya.

Picagari.

"Apa yang kau nak bu-"

"Lepaskan aku!" aku menjerit apabila V dia menahan aku. Dia tersenyum sinis lalu menyuntik sesuatu ke dalam diri aku. Aku hanya mengalirkan air mata apabila melihat cecair dalam picagari masuk ke dalam diri dengan perlahan. V mencabut picagari dan meletakkannya kembali dalam koceknya. Dia melepaskan aku dan membiarkan aku terbaring lemah di lantai. Aku memandang dia dengan lemah. "Apa yang kau letakkan dalam badan aku.." V mencangkung lalu menyeka rambut aku ke tepi. "Some drug to make you unconscious."

Mata aku mula menjadi berat. Adakah ini pengakhirannya? Adakah aku akan mati? V mendekatkan bibirnya pada telinga aku.

"You're mine now."

Lol boyxboy tuttut

Yandere Time (Kpop/Kactor)Where stories live. Discover now