Bölüm 1 : Topraktan Ev

733 27 8
                                    

Muria helikopteriyle Keşif yapıyordu. Ancak helikopter arıza yapmış düşüyordu. Muria korkmuştu. Sarsıntı içimde zorla paraşütünü giyip atladı ve paraşütünü açtı. Helikopter hızlı bir şekilde düştü ve patladı. Büyük ateş kütleleri ortaya çıktı. Muria sessiz sedasız aşağı indi. İndiği yer Ormanlık alandı. Çevrede düzlük alanlar,dağlar,dereler koyunlar ve inekler vardı. Muria bir süre Çevreyi seyretti.
Muria odun toplamaya başladı. Birkaç dakika içinde 32 odun topladı. Onları tahtaya çevirdi. 4 tanesini çevirmedi. Çubuk yaptı. Çalışma Masası yaptı. Tahtadan kazma,Kürek,balta,Kılıç yaptı. Çevrede 3 koyun 4 inek vardı. Kılıcıyla onları gebertti. Küreğiyle 64 tane toprak topladı. Onları kulübe şeklinde dizdi. Şirin görünen bir ev yaptı kendine.
Gece oluyordu. Muria telaşlanmıştı. Karanlıktan korkan bir kişiliğe sahipti. Evinin yanında küçük bir Mağara vardı. Oradan 20 tane taş topladı. Onlarla fırın yaptı. Tahtaya çevirmediği 4 odunu pişirmeye başladı. Odun kömürü yaptı. Onlarla evini aydınlatacaktı. Koyunlardan topladığı yünlerle tahtaları birleştirip yatak yaptı.Bir tane kapı yapıp evine yerleştirdi. Artık güvendeydi. Yatağına Yatıp mışıl mışıl uyudu.

Arkadaşlar 2. Bölüm için 5 oy istiyorum. Ilk bölümümüz bu kadar ;)))))

Minecraft MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin