Muria bilgileri aldıktan sonra ekibini toplayıp bilgin'in anlattıklarını onlara da anlattı. Hepsi hazırlıklarını tamamlayınca yola çıktılar . Kar makinesi almışlardı birer tane. Portala girerken kendilerini acaip tuhaf hissediyorlardı. Nether çok garip bir yerdi. Sanki birileri yüksek sesle ağlıyordu. Her yer kıpkırmızı lavlarla donatılmıştı. Hepsi bir yöne dağalmıştı. Giderlerken arkalarına iz bıraktılar. Artık kaybolmayacaklardı. Giderken yüzlerce zombidomuzadam buldular ama hiç ellemediler. Muria Ghast buldu. Alev topu atmıştı Lanet yaratık. Muria farketmemişti ki arkasında patladı. Muria şanslı olduğu için bir havada bir ok fırlattı ve ghast ı öldürdü. Ancak 2 metre yüksekten sırt üstü düştüğü için 6-7 dakika bayıldı. Ayıldığında başı dehşet zonkluyordu. Süt içtikten sonra gezmeye devam etti. Bir kale buldu. Orada bir kafes ve kafesin içinde zenci iskeletler vardı. Muria kafesin yanına gitti , tam o anda bir iskelet doğup Muria 'ya vurdu. Muria geriye savruldu. 4-5 defa ok attı ancak İskelet ölmedi . Sadece hasar almıştı. Birden aklına bilgin in verdiği bilgi geldi. İskeletin göğsüne oku attığı gibi iskelet geberdi. İçinden kurukafa çıktı Muria onu aldı. 10'larca Kuru kafa topladıktan sonra portalın yanına döndü.
Tommy de diğerleri gibi geziyordu. Gezerken yerde bir tarla gördü. Tarlada nether wartlar vardı. Onları topladı. Sonra bir sürü ghast gördü. Ghastları öldürdükten sonra gözyaşlarını topladı. Gezerken bir kale buldu. Kalede Zenci iskeletler vardı. Tommy onları zorla öldürdü. Çünkü Tommy ok atmada kötü ancak kılıçta çok iyiydi. Tommy de portala döndü ve Muria ile sohbet etmeye başladılar.
Lence de gezerken bir kale buldu. Kalede blaze kafesi vardı. Az sonra sonra blazeler doğmaya başladılar. Onları karmakinesi ile öldürdü . İçinden Blaze çubuğu çıktı. Lence bir sürü Blaze çubuğu topladı. Geri dönerken o da Nether wart topladı. Onda da bir sürü nether wart vardı. Portala döndü.
Zack gezerken bir sürü zombidomuzadam öldürdü. İçinden altın parçası, çürük et çıktı. Acaip fazla altın parçası vardı. Gezerken bir kulübe ve kulübenin içerisinde Magma küpü kafesi gördü. Bir sürü magma küpü öldürdü ve içlerinden bir sürü magma kremi çıktı. Birde bir sürü parlayan karpuz çıktı. Zack portala döndü.
Beraber Nether'dan çıktılar. Çok eğlenmişlerdi. Birbirlerine neler topladıklarını gösterdiler. Gece olmak üzereydi. Ramazan ayı çoktan geçmişti. Çok acıkmışlardı. Yanında getirdikleri kurabiyeler ve sütleri yiyip içtiler. Gece olduğunda herkes evine dağalıp uyudular...