Bölüm 10 : Yüzme Havuzu

138 17 0
                                    

Köydeki çocuklar Muria'ya hayrandı. Onu çok havalı buluyorlardı. Bir ara Muria'nın aklına yüzme havuzu geldi. Fikrini hemen inşaat ustalarına açıkladı. Kabul ettiler. Kısa süre içerisinde hazırlıklar tamamlandı. Artık çukur kazılacak, su doldurulacak ve sonra borular ile su kirli maddelerden arındırılacaktı. İlaç olarak bir tutam kemik tozu ile Blaze tozunu kullanacaklardı. Çukur kazıldı. Geriye kalan su doldurmaktı. Havuz bayağı genişti. 50x60metre dikdörtgen bir alandı. Su dolduruldu. Borular yerin altına döşendi. İnşaatçılara 8'er elmas verildi. Su arındırıldı. 3 saat içinde havuz hazırdı. Muria köyün kıyafetçisinden 73 tane 30'u küçük kıyafet istedi. Köyün nüfusu bu kadardı . Parasını ödedi. 40 elmas tutmuştu. Muria kıyafetin tanesini 1 elmasa sattı. Yani bayağı kâr etmişti. Köydeki kız erkek çocuk yaşlı herkeste yüzme kıyafeti vardı. Muria bu yatırımdan çok keyif aldı. Köydeki tek parkurcu olan Muria suya iki ters takla atarak atladı. Herkes hayretle alkışladı. Millet havuzda çok eğleniyordu. Muria havuza su kaydırakları da yaptırdı. Onlardan kaymak kim bilir ne kadar eğlenceliydi? 20 su kaydırağı vardı. Bebekler havuzunun derinliği 40 santimetreydi, çocuklar havuzu 1,4 metreydi, büyükler havuzu 2,5 metreydi. Tabi çocukalara göre su kaydırakları daha küçüktü. Havuz o kadar büyük ve genişti ki, tüm köy aynı anda havuza girse boş alan bile kalıyordu. Bir de Ramazan ayında oldukaları için daha da serinliyorlardı. Tüm köy çok keyifliydi...

Lütfen vermek bu bölüme 5 oy please ;)))

Minecraft MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin