Muria portalı yapmak için malzemelerini sandıktan aldı. Çakmak yapmıştı. Gerekli malzemeleri aldıktan sonra surların kapısından geçti. Geniş bir kulübe yaptı. İçine bilginin dediği şekilde bir portal yaptı. İçini yakınca mor bir yer çıktı. Muria köye döndü. Arkadaşlarını buldu. Onlar bu işe çok sevindiler. Ancak Muria tam nether'a girecekken köyün bilgini onu gördü. "Muriaaaaa!!! Buraya gel!! Daha nether hakkında tam bilgi vermedim!!!" Diye bağırdı. Muria şaşkın şaşkın bilginin yanına gitti. Bilgin" Nether'da zombipigman (zombidomuzadam) adlı bir yaratık bulacaksın. Onlara fazla yaklaşma. Sana durduk yere dalmazlar. Ancak sen onlara dalarsan hepsi birden üzerine uçuşur. Dikkatli olmalısın. Sonra uçan hayaletler vardır . Onlara Ghast denir. Alev topları atarlar, iyi hasar verirler. Zayıf noktaları çoktur. Örneğin ok ile tek atışta haklayabilirsin. Blaze adlı yaratıklar da dönerek saldırırlar. Çok yaklaşırsan seni yakarlar. Zayıf noktası soğuk olan şeylerdir. Kartopu ile kritik vurursun. Köyün mucidinden bir karmakinesi al derim. Ha birde Zenci İskeletler var. Normal iskeletlerden daha uzunlardır, taş kılıçları vardır. Yahut, sakın taş kılıç deyip küçümseme, normalden 4 kat hızlı vururlar. Ve 7 metreye kadar uzaktan vurabilirler. Sen ise ancak 4 metreden vurabilirsin. Zayıf noktası göğüsleridir. Oraya vurabilirsen yada ok atabilirsen işin daha kolay olur. Bir de nether da kaleler, zindanlar bulacaksın. Sakın portaldan fazla ayrılma. Ayrılcaksan da yanına 150 civarında taş al. Giderken her 15-20 metre aralıkta bir taş koy ki yolunu kaybetmeyesin. "peki bilgin Ağa , neden pusula kullanmayayım ki?" " Bak Muria nether'da pusula şaşırır, ikide bir değişir. Pusula yönü şaşar bi kuzey bi güney gösterir. Saat'te kafayı yer. Sakın olaki netherda uyumaya kalkma. Yoksa yatak patlar ölürsün." Muria evine döndü...