Muria arkadaşlarıyla bilginin yanına geldi. Bilgin onların nether a gittiğini biliyordu. Bilgin'e Netherda bulduklarını gösterdiler . Bilgin "Bakın gençler, Muria zencikurukafa toplamış . Eğer ruh kumu ile bu kafaları birleştirirseniz Wither Skeleton adlı bir boss (güçlü ve dayanıklı yaratık) doğar. İlk başta patlar, sonra uçarak çevreye alevli kurukafa fırlatır. Bir alevli kurukafa düştüğü yere 2 creeper patlamış kadar delik açar. Eveet Tommy ise nether wart bulmuş , bunları iksir için kullanıcaksınız. Muria cadı kulübesinde simya standı bulmuştu. İçine su dolu cam şişeyi koyup kızıltaş ile kaynatıp ardından nether wart eklerseniz görünmezlik iksiri elde edersiniz. Eğer ilk olarak nether wart sonra kızıltaş eklerseniz zehir iksi elde edersiniz. Ve yaptığınız iksiri kaynatırken içine barut koyarsanız patlayıcı iksir olur, size zarar vermez ama iksiri bi yere atarsan 4 metrekarelik alan iksirden etkilenir. Mesela patlayıcı zehir iksirini yaratıklarda kullanabilirsiniz. Blaze tozunu suyla kaynatıp üzerine ışıktaşı eklerseniz rejenarasyon (can yenileme , açlık yenileme , yara iyileştirme) iksiri elde edersiniz. Önce ışıktaşı , sonra blaze tozu eklerseniz, gece görüş iksiri olur. Parlayan karpuz üzerine nether wart eklerseniz hız iksiri olur. Magma kremi ile altın parçasını birleştirirsiniz. Anladınız mı ?" Hiçbir anlamamıştı. Ancak Zack bunları not almıştı. "Ha bu arada gençler, bu iksirlerin hepsi 30 dakikalıktır ona göre. Hadi kolay gelsin." Muria bilgine tuhaf tuhaf bakıp "Kolaysa başına gelsin ağa." Dedi. Evlerine dönüp Call of Dury Modern Warfare MultiPlayer oynadılar...
Sevgili arkideşler iksir malzemelerini kafadan salladım :p minecraft'ta denerseniz olmaz neyse her zamanki gibi 50 okunma+5 oy istiyor-rum Baaaay...