Muria ekmeği çok severdi. Köyde tarlalar vardı. Köyde gezerken tarım ile ilgilenen Çiftçi Cruse Ağa vardı.
Muria : Hey ! Amca
Cruse : Buyur hemşeri.
Muria : Ağa sende tohum var mı ?
Cruse : Olmaz mı karındaşım benim , ben bu köyün çiftçisiyim. 5 karpuz tohumu 2 Demir karşılığı veririm.5 Balkabağı tohumu 3 Demir , 5 buğday tohumu 1 Demir eder.
Muria : Hımmm . Benim hiç demirim yok. Sen bana 5 buğday tohumu 5 tanede karpuz tohumu ver. Malum yaz mevsimindeyiz. Karpuz yiyerek serinlerim. Ben sana demirleri sonradan ödesem olur mu ?
Cruse : Olur. Sana güveniyorum. Al buyur, iyi günler!
Muria : Eyvallah , sanada iyi günler.
Muria çok mutluydu. Hemen bir taş Çapa yaparak Toprakları çapaladı. Ama demiri yoktu. Demir bulmalıydı. Kova yapacaktı. 7 Demir gerekiyordu. Mağara gibi bir yerin içinde Demir vardı. Muria onları kazdı. Baktı. 4 tane demiri vardı. Koşa koşa evine gitti. Demirleri Fırında ısıttı. 1 dakika sonra demirler elinde Cruse ağayı arıyordu. Sonunda buldu.
Muria : AĞA al , demirlerin , hadi iyi günler !
Cruse : Sağol.Ha bu arada adın neydi ?
Muria : Benim adım Muria . Ya senin ?
Cruse : Cruse benim adım. Aslında gerçek adım Sonny ama bu mahallede bana Cruse AĞA derler. Lakabımdan da gayet memnunum . Neyse iyi günler ! Tarlamda lanet Zombiler Yüzünden zehirli patatesler büyümüş. Onları almam Lazım.
Muria Cruse ağayı çok sevmişti. Hemen evine giderek karpuzları ve buğdayları ekti. Ancak onların susuz büyümeyeceğini bildiği için kova yapmalıydı. Ancak demiri yoktu. Köyün demircisine gitti.
Muria : KARDEŞ demirler kaça ?
Demirci : 3 tanesi 5 kömür hemşeri.
Muria'da dolu kömür vardı.
Muria : Al KARDEŞ. Bana 3 Demir ver.
Muria demirlerini aldıktan sonra çalışma masasında demirleri kova şeklinde yonttu. Köyün surlarının yanından dere geçiyordu. Dereden bir kova su Aldı. Tarlasının ortasına yerleştirdi. Bir tane buğday tanesi ve iki tane karpuz biraz uzamıştı. Muria gece OLDUĞUNU farketti. Tarlasına canavarların zarar vermesinden korktuğu için çit yaptı. Meşalede yaptı. Çitin üstüne yerleştirdi. Yatağına gidip tatlı rüyalarına fısıltı gibi girdi...5 oy istiyorum :))