Bölüm 6 : Muria'nin Madencilik Ekibi

205 18 0
                                    

Muria köyde çok seviliyordu. Elindeki madenler azalmisti . Bir madencilik ekibi kurmaya karar verdi. Köydeki en iyi iyi 3 arkadasini topladi . Onlara madencilik hakında konuştu. Hepside madenciliği kabul etti. Muria onlardan birer zırh kask ve demir kazma almalarını istedi 10 dakika içerisinde hepsi hazırdı. Tam yola çıkacakları sırada Köyün mucidi Tim Amca onlara garip birer alet verdi. Bu alet çok garipti ama acaip işe yarıyordu. Kişinin madende kaçıncı katmanda olduğunu Hangi yönde olduğunu bir harita gibi gösteriyordu. Ayrıca bu aletlerden birbirlerinin nerede olduğunu uzaklaşmadan da görebiliyorları. Madenciler çok sevinmişti. Yanlarına 15'er et alarak yola çıktılar. Çevreyi biraz gezdikten sonra Küçük bir mağara buldular . Muria birer tane yay ve 1 er 64'lük ok da getirmişti. Madencilerden Kenny , demir bulmuştu. Demiri alta doğru kazarken başka bir mağaraya düştü. 5 metre öteden düşmüştü . Canı çok yanmıştı. 2 dakika kadar bayıldı. Ayıldığında yukardan sesler geliyordu. Muria Kenny'ye sesleniyordu.
Kenny: Ben iyiyim!
Kenny tam o anda 10 zombinin birden kendisine geldiğini farketti . Aralarında 30-35 metre vardı. Ancak yavaş yürüyorlardı.
Kenny: BEYLEEER! Buraya gelmelisiniz. Z-zzombiler g-geliyooor.
Tommy: Hemen geliyoruz!
Birer birer atladılar. Muria koşarak zombilerin arasına daldı. Hepsi ikişer zombi öldürerek işlerini bitirdiler. Madenden çıktılar . Oraya daha sonra geleceklerdi. Maden çok büyüktü. Acaip korkmuşlardı.Köye geri döndüler.

Lütfen bu bölüme 5 oy verelim :))

Minecraft MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin