Jin szemszöge:
A tanár az óra végéig úgy nézett rám mint akit megakar ölni. Ha szemmel ölni lehetne már rég halott lennék.
Megszólalt a csengő és mindenki sebesen kapta fel a táskáját. Én még jobban siettem mert ez a 15 perc is elég kínos volt nem kell még több.
-Seokjin kérem maradjon bent.-mondta a tanár felnézve a naplóból. Na bassza meg.
-Igen?-kérdeztem kissé félénken.
-Mi volt ez? Maga Namjoonékkal barátkozik?-tolta fel a kerek szemüvegét orrán.
-Hát...igen.-mondtam ki félénken és már látom hogy mi lesz ebből.
-Nos nekem ebbe semmi beleszólásom nincs-nagyon jól mondja-de szeretnék valamit mondani. Namjoon egy aljas gazember. Maga pedig egy normális és okos fiatal ember. Lefogja húzni önt. Még csak egy késés volt. De lehet legközelebb be se fog jönni az iskolába.-mondta végig a szemembe nézve. Hát valamilyen szinten igaza van. Mielőtt nem beszéltem Namjoonal sose késtem és mindig időben beértem.
-Kérem gondolkozzon el ezen.-mondta majd felkapta a cuccait és kiement.A folyosón sétálva gondolkozok azon amit Mr. Kim mondott óra után. Túlságosan szeretem Namjoont.
Egy kezet érzek meg a karomon. Namjoon húzni kezdett a legközelebbi wc felé.
-Mit akarsz Namjoon? - kérdeztem amikor neki lökött a hideg csempének.
-Van valami baj? - kérdezi felrántott szemöldökkel.
-Nem nincsen, és most ha megengeded mennék a következő órámra.-löktem el magamtól és már ott sem voltam.Namjoon szemszöge :
Mi a fasz baja van Jinnek?
Tuti az a nyomoronc tanár mondott neki valamit.
A kezeimet ökölbe szorítva verek bele egy kurva nagyot a falba.
Elindulok Mr. Kim termébe, hogy kicsit elbeszélgessünk.
Az asztalánál ült és valami lapokat írt alá.
-Mi a szart mondott Jinnek? - kérdeztem feszülten.
-Óh Namjoon. Tehát Jin megfogadta a tanácsomat-mosolyodik el.
-Kurvára ne szórakozzon velem. Ugyan nem akarja, hogy a lányát megint kicsináljam? - vigyorgok én is.
-Soojin-t ne vond ebbe bele.
-Mégegyszer ne merjen az én kapcsolatokba beleszólni. Ha mégis, gondoskodom róla hogy a lányának pokol legyen az elkövetkező 2 éve itt. - mosolyogtam majd elhagytam a termet.
Ez a faszfej nem tudja kivel húzott ujjat.Vége az utolsó órának is.
A kocsimba ülök éppen Jint várom pár perc múlva be is vágódik mellém de rám sem néz.
-Jin-szólítom meg mire rám néz.
-Miért utal ennyire Mr. Kim?
-Ez egy hosszú történet. Otthon elmesélem.-mondtam és elindítottam a kocsit.Az út csendben telt egymáshoz se szóltunk. Én a gondolataimat szedtem össze Jin pedig a mellettünk elsuhanó házakat nézte.
Amint megáll a kocsi Jin kiszáll és berohan a házba.
Amint felérek a szobámba Jin az ágyon ül karba tett kézzel és mérgesen néz rám.
-Hallgatlak.-mondta érzelem mentesen.
-Hát jó...szóval Mr.Kim lánya 15 éves lehetett amikor nagyon rám nyomult. Én persze nem voltam vak és az iskolában ő volt az egyetlen lány akinek voltak idomai. Ezt kihasználva lefeküdtem vele. Engedte persze nem arról van szó. Csak miután bevallottam neki hogy nekem nem kell barátnő tört-zúzott én pedig kidobtam. Azóta depressziós és nem volt senkije.-mondtam el az igazat. Jin kikerekedett szemmel néz. Hát nem vártam mást.
-Te teljesen hülye vagy.-nevet fel kínosan.
-Komolyan lefektettél egy 15 éves kislányt? Te nem vagy normális. Édes istenem.-mondja miközben a hajába túr.
-Szűz volt legalább?
-Mit gondolsz miért depressziós?-kérdeztem majd ledöltem mellé az ágyra.