9.rész

534 35 5
                                    

Namjoon szemszöge:

Jin már egy napja nem írt. Blokkolt én se tudok neki írni. Ajánlom neki hogy ne azzal a Tae gyerekkel legyen mert nagyon megverem.
Kikeltem az ágyból és leindultam a konyhába.
-Reggelt.-mondtam Yoonginak és Kooknak akik már az asztalnál reggeliztek.
-Neked is.-mondták egyszerre.
Kivettem egy tálat tejet és műzlit majd elkezdtem enni.
-Jimin?-kérdeztem Jungkookra nézve. Ilyenkor már mindig fent van. Ő szokott nekünk reggelit csinálni. Ha ő nem lenne szerintem éhen haltunk volna.
-Tegnap este haza ment mert családi zűrök vannak.
-Aha értem.
-Mizu van ezzel a Jinnel?-kérdezte az eddig csendben üldögélő Yoongi.
-Semmi...mi lenne?-kérdeztem de valószínű nem fogja elhinni hiszen az elmúlt napokban elég ideges vagyok.
-Semmi? Biztos?
-Aha.-mondtam vigyorogva. Így lehet hitelesebb.
-Akkor jól van. Megyek öltözni ti is kezdjetek el.-a tányérját a mosogatóba rakta majd elindult a szobájába.
Később Kook is felment majd aztán én is. Felöltöztem bedobáltam a könyveket a táskámba és elindultam a kocsimhoz.

•••

A suli előtt állunk négyen. Yoongi meg én szívjuk a reggeli ciginket Kook pedig Jiminnel van elfoglalva. Ha jobban megnézem jól mutatnak együtt.
Körülnézek hogy Jin nincs-e itt valahol de egyszerűen nem látom. Már bent lenne?
Elnyomtam a cigim de amint felnéztem Jin toppant be a kapun azzal a Hoseok gyerekkel.
-Szia Jin.-mentem volna oda de szó szerint kikerültek. Mi a farkam?
-Na mi az lekoptattak?-kiabált oda Yoongi nevetve.
De ez nem vicces. Nem is csináltam semmit.
Csak...
Kivertem a képére meg féltékeny voltam. Ez nem olyan nagy bűn szerintem hogy így el kéne kerülnie. Fogadjunk annak a Hoseok gyereknek a kezében van ez az egész. Na de majd megtanulja hogy kivel  játszadozzon.

•••

Az első órának vége van most Jinnek és Hoseoknak külön lesz órája úgy hogy megkeresem ezt a Hoseok gyereket.

•••

-Hoseok!-kiabáltam neki oda a folyosón.
-Mit akarsz Namjoon?-kérdezte miközben végigmért és amikor az arcomhoz ért felrántotta az egyik szemöldökét.
-Beszélni akarok veled.-mondtam majd én is átváltottam flegmába.
-Amint most látod órára kell mennem.-mondta majd megfordúlt de én elkaptam a csuklóját és berángattam a szertárba.
-Az engem pont nem érdekel.-a földre dobtam majd felkapcsoltam a lámpát.
A lámpa gyér fénye éppen hogy világított de Hoseok ijedt tekintete tökéletesen látszott.
-Te biztos tudod hogy Jin miért kerül. Mesélnél nekem?-kérdeztem miközben leguggoltam elé.
-Talán rájött hogy mekkora egy fasz vagy.-mondta majd vállat rántott.
Megragadtam a pulcsijának a nyakát majd felálltam vele. Felnyomtam a falra aminek köszönhetően nagyot koppant a feje.
-Ide figyelj te kis nyomorult. Tudom hogy miattad nem beszél velem. De ha most szépen elmondod neki hogy nem olyan vagyok amilyennek hittél. Nem verlek agyon.
-Azt lesheted.-mondta majd a szemembe nézett. Nyelt egyet ezáltal tudom hogy fél. Na majd meglátjuk hogy ha igazítok a ló fején hogy fog tetszeni Yoonginak.
Elengedtem és a földre esett. Belerúgtam a gyomrába aminek köszönhetően összegörnyedt és a fájó ponthoz nyúlt.
-Ez még semmi ahhoz képest amit kapni fogsz.-súgtam oda neki majd a derekára ülve kezdtem el ütni az arcát. A szája már tiszta vér volt az orra szintén betört de nem hagytam abba. Had szenvedjen a kicsike.
Felhúztam a pulcsijánál fogva majd az arcába köptem és kijöttem a szertárból.
Velem nem fog kiszúrni senki. Mindig megkapom amit akarok.

És most Kim Seokjint akarom.

Rajongó Namjin ff. (Befejezett)Where stories live. Discover now