الفصل9/10

2K 47 2
                                    

#الوجه_الأخر_للقمر
#فريده_احمد_فريد
الفصل التاسع.........

ف إحدي الجزر الصغيره

نسرين وجدت نفسها شبه عاريه.... قالت له بصدمه

((انت...... انا... انا فين... وإيه اللي قلعني هدومي كده.... وانت... انت هنا بتهبب إيه))

انحني إليها وأشار بأصباعه ع فمه وقال

((تؤ.. تؤ.. تؤ.... مش معني اني عارف انك ركلام يبقا تسوقي فيها وتغلطي فيا.... سيريا يا حبيبتي... عيب تغلطي ف جوزك... هما أهلك ما علموكيش ازاي تعاملي جوزك... ولا أمك كانت زيك وابوكي بيبقض تمنها))

نسرين رفعت يدها وكادت ان تصفعه ع وجهه .. لكنه أمسك يدها... وصفعها بقوه ع وجهها...

((انا هدفعك تمن ضربك فيا يا سيف.... بس معناه إيه الكلام ده... يعني ايه جوزك... هاااااا... انطق))

سيف بغضب
((يعني جوزك.... بتفهمي منين... انا وانتي اتجوزنا إمبارح بس))

نسرين بصدمه
((مستحيل... مستحيل... انت كداب... مستحيل))

سيف قذف لها الهاتف، رأت فيديو لها... وهيه تجلس بجوار سيف... وبعض الشباب ومأذون

وعقد قرآنهم المأذون...
((ازاااي... عملت كده إزاي... وليه عملت كده يا سيييف))

اقترب منها وانحني... وقال لها ببرود وسخريه
((عشان انتي قذره... وما ينفعش معاكي إلا اللعب القذر... انا خليت سعاد تحط لك برشام تنبله ... وقبل ما تسألي.... البرشام ده مستورد... بيخلي الواحد فاقد القدره والسيطرة... بيبقا شبه الأموات.. او الآليين... زي ما بيطلب منه بينفذ... وده اللي انت عملتيه... اتجوزتك رسمي قصاد شهود ومأذون... وبقيتي مراتي ع سنه الله ورسوله))

نسرين ((طب لييه... إيه اللي يخلي واحد ابن ناس زيك... يتجوز ركلام زي أنا... ليه يا سيف))

سيف بصراخ((عشان اذلك ... عشان اجيب مناخيرك الأرض... انتي ناسيه عملتي فيا ايه... واتكلمتي معايا إزاي...وانا يا حلوه راجل صعيدي... و عندنا الست اللي ترفع صوتها ف وش جوزها .. بتتضرب بالكرباج... وتتحرم من الاكل والشرب يومين بلياليهم
شوفي انتي بقا بتعملي ف اهلي ايه من ساعه ما شفت خلقتك...
انا كنت عايز انضفك وانتي قليتي مني واهانتيني... انا بقا هرد لك الجميل بطريقتي انا
سلو بلدنا بيقول الراجل يربي مراته... وانا بقا هربيكي يا سيريا))

صرخت به
((وانت مال أهلك انت... انا مش عايزه انضف... انت عايز مني اييييه... طلقني يلا.... بلا سلو بلدكم بلا بقر بلدكم.... طلقني لأحسن اندمك ع الساعه السودا اللي شفت خلقتك دي ف وشي... طلقني))

سيف خلع حزام بنطاله... نظرت نسرين برعب للحزام... لكنها ركضت للنافذه
قفزت عليها وقالت وهيه تتحفز للقفز

((لو قربت مني هرمي نفسي.... لو فكرت تلمسني تاني هقتل نفسي... انت سامع))

ضحك بأستفزاز وأشار لها أن تقفز.... لكن نسرين نظرت له بغضب... نظرت حولها

#الوجه_الأخر_للقمر، #فريده_احمد_فريدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن