JEON TAE-EUN
Нами: АМАА ТАТ!!!
Би цочин: ._. юу болоод—
Нами: чамайг ахиж харахгүй гэж найдаж байна.
Хүүе... Юу болчхов оо?
Нами өлгүүрээс малгайтай зузаан цамцаа аван гараад явчхав. Юу вэ? Ямар новш нь вэ?
Би: хөөе, Ким Югёом!
Марк: Нами хааччихсан юм?
Би: гарчихсан. Араас нь хурдан яв.
Марк: юу?
Би: араас нь гар гэж байна. Бас өнөөдөртөө буцаж ирээд хэрэггүй байх. Би дуунуудыг аргалчихъя...
Жонгүг хөөрхий амьтан бүлтийсээр тэкэн дээр үлдлээ.
Би Югёом дээр очин: чи одоо ямар сонин юм бэ? Нэг мөсөн алга болж байгаа юм шиг л явсан. Ахиж хэзээ ч уулзахгүй энэ тэр гээд байсан биз дээ? Одоо яагаад байгаа юм?!
Югёом: би Намид одоо хүртэл хайртай юм шиг байна.
Би: ... Хөөе, чи зүгээр биз? Хэрвээ байна шдээ? Чи Намид жинхэнээсээ хайртай байсан бол анхнаасаа Рикад сэтгэл алдрахгүй байх байсан. Хоёуланд нь хайртай байна гэж юм байдаггүй юм. Сэр, за юу?! Угаасаа харсан биз дээ? Нами Марктай хамаагүй дээр.
Югёом: гэхдээ тэр Маркыг мэдэхгүй шдээ.
Би: бас юу яриад байгаа юм бэ?
Югёом: Нами Маркын талаар юу ч мэдэхгүй гэж байна.
Би: -,- за андаа, өмнө нь найз байсан болохоор одоо сүүлийн удаа найзын хувиар хэлье. Зүгээр, гэртээ хариад амар... За юу? Өнөөдөр гэртээ эрт хариад, эрт унт :) сайн амар :)
Сонин хүн шүү...
NAMI HIMURA
Галзуу амьтан. Ухаан нь эрүүл юм болов уу??? Хах... Солиотой хөгийн новш.
"Марктай болзож байгааг чинь мэднэ ээ. Гэхдээ надад ахиад нэг боломж олгооч? Буцаад нийлье?" ????? Юу гэнэ ээ?!!
YOU ARE READING
🌶SMALL CHILLI PEPPER IS SPICY🌶
FanfictionBig ones are even spicier. Гурван найзын явцтай амьдрал улам явцтай болсон нь... 😉 Lil gochu is 🔥 Our Story AU too ;) Winter 2019.