DARE OR DARE

154 15 0
                                    

Жижиг Марк: нар жаргаад ирэхээр амрагчид зориулалтын гал асаадаг газар очоод ер нь шөнөжин байдаг

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Жижиг Марк: нар жаргаад ирэхээр амрагчид зориулалтын гал асаадаг газар очоод ер нь шөнөжин байдаг. Хүсвэл майхан түрээслээд хонож ч болно.

Том Марк: гоё юм биш үү? *Нами руу харах*

Нами Винвин рүү хараад: Винвин даарчих байх аа...

Винвин: ... Би даарахгүй ээ.

Күн инээдээ барьж ядан: яана аа? Манай Винвин даараад ханиад хүрчихнэ шдээ. Битгий яв. Зүгээр дулаахан байшиндаа үлд, за юу?

Винвин: хөөе! ≧☉_☉≦

Нами: ер нь байшиндаа үлдсэн нь дээр байх аа.

Винвин: ээ л дээ т.т Лукас?

Лукас инээн: эгчийнхээ хэлснээр л бол. Том хүний үгэнд орж бай, Винвин.

Том Марк: -,- Винвин байшиндаа хоноод Нами бид хоёр майханд хононо шүү.

Нами Маркийг тэврээд: мэдээж шдээ, хайраа.

Бүгд: ...

Тэхи ууж байсан цайндаа хахах нь холгүй юм болов.

Тэхи: би сая зөв сонссон уу? Хайраа гэсэн үү?

Нами: хэлж болдоггүй юм уу?

Тэхи: түрүүнээс хойш Винвин гээд үхчих гээд байсан биз дээ?

Нами: Винвин ямар миний найз залуу юм уу?

Тэхи: заза ._.

Том Марк: :>

Жижиг Марк: гэхдээ хосуудыг харсан чинь бүр атаархчихлаа. Лукас, чи найз охинтой болсон уу?

Лукас: уул нь болох дөхсөн шүү. *Тэхи рүү харах*

Тэхён: ಠ_ಠ

Лукас: гэхдээ эгч угаасаа намайг бацаан л гэж хардаг юм байна лээ.

Тэхи: зодуулав, айн?

Лукас: тээр харсан уу?

Жижиг Марк инээгээд, алгаа ташин: Тэхи эгч гэхдээ Лукаст нэлээн сайн юм аа. Чамайг өмнө нь ерөөсөө томчуудтай ингэж дотно харьцаж байгааг харж байгаагүй юм байна. Энэ ээжтэйгээ хүртэл тэгж харьцдаггүй шд.

🌶SMALL CHILLI PEPPER IS SPICY🌶Where stories live. Discover now