PROM? PROPOSE?

142 16 0
                                    

Чанёолын хуримаас хойш хоёр аятайхан зүйл болсон

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Чанёолын хуримаас хойш хоёр аятайхан зүйл болсон... Нэг нь Чанёолын хурим дээр a.k.a сүүлд болсон л доо. Жонгүг Маркд нам цохиулсныхаа дараа босож ирээд Тэинээс гэрлэе гэж гуйсан. Хоёулаа согтуу байсан болохоор инээлдээд тэгье энэ тэр гээд л өнгөрсөн. Найзууд нь нэг их юм бодоогүй гэрт нь хүргэж өгсөн юм. Тэгсэн маргааш өглөө нь эцэг эхдээ гэрлэнэ гэдгээ хэлчихсэн, аль хэдийн хурим мурим гээд яриад явж байв. Харин Жонгүг маргааш өдөр нь явж бөгж авсан.

Хоёрдох юм нь гэвэл манай гурвыг бацаанууд төгсөлтийнхөө үдэшлэгт урьсан явдал юм.

Тэин: хүүе, тэгээд тийшээ нь бид нар орж болох юм уу?

Лукас: болно оо. Тэхи нүна угаасаа давуу эрхтэй шд.

Тэин: нүна...

Нами: тайвшир, Тэин ._. Чи одоо битгий нүна гээд бай л даа.

Лукас: нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна нүна—

Тэин ширээн дээрээс хайч аваад: би чамайг ална шүү.

Лукас: ._. окэй...

Нами хайчийг нь аваад: тэгээд жинхэнээсээ болох юм уу? Чам шиг гартай үдэшлэгт явах юм бол чиний араас гүйдэг галзуу охидод бид нар алуулна шдээ?

Тэхи: sis, хэн нь хэнийгээ алахаа харж болно шүү. Угаасаа тэр бацаанууд яаж ч чадахгүй! :)

Лукас: заза би ингээд явлаа. Винвин Күн хоёр доор хүлээж байгаа.

Нами: өө, хамт ороод ирэхгүй яасан юм? Винвинийг хармаар байсан юм :<

Тэин: гаргаж өгөхдөө хараач дээ! -_-

Тэхи: чи явж Күнийг харахгүй юм уу?

Тэин шинэ алмаазан бөгж рүүгээ хараад: тэгдэг юм бил үү?

Нами: ... poor Kun.

Тэд Лукасыг гаргаж өгөнгөө нөгөө хоёртой нь бас уулзаад авав. Тэин Күнд бөгжөө харуулсан, харин нөгөөх нь хаанаас ийм бөгж олсон юм бол гэж асуусан. Жоохон гомдмоор ч юм шиг...

🌶SMALL CHILLI PEPPER IS SPICY🌶Where stories live. Discover now