GET OUT

822 23 1
                                    

Цагдаа: охидоо, бидэнд таван дуудлага ирсэн

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Цагдаа: охидоо, бидэнд таван дуудлага ирсэн. Энэ үдэшлэгээ зогсоо. Та нар Америкт биш Өмнөд Солонгост байна!!! Ойлгож байна уу?

Ким Тэхи: тэгэхээрээ үдэшлэг хийж болдоггүй юм уу?

Цагдаа: ._. ??? Хүмүүс унтах гэж оролдож байгааг ойлгож байгаа биз дээ? Цаг хэд болж байна? Хар даа?

Тэхи: мэдэхгүй, та хэл л дээ.

Жон Тэин: ЗАЗА ЗАЛУУСАА ҮДЭШЛЭГ ТАРЛАА!!! БҮГД ГЭР ГЭРТЭЭ ХАРЬЦГАА!!

Тэхи: юу?!!

Цагдаа: энэ хүмүүсийг явж дуустал бид нар эндээс явахгүй шүү.

Химура Нами: угаасаа байсан хүмүүс нь гарчихлаа. Та нар явж болно.

Цагдаа нар хоёр давхар байшингаас гаран машиндаа сууцгаалаа.

Цагдаа 1: итгэж чадахгүй нь ээ. Нэгдэх өдөр үдэшлэг хийгээд байхдаа яах вэ дээ?

Цагдаа 2: гэхдээ хөөрхөн охидууд байлаа шүү, тийм ээ?

Цагдаа 1: тэр ч тийм л дээ. Хэдтэй гэж бодож байна?

Цагдаа 2: хорь Хорин нэг?

Тэр хоёр инээлдсээр машинаа асаан явав.

~~~

Байрны эзэн: гүйцээ!!! Гарцгаа!!! Явцгаа!!! Энэ сарынхаа төлбөрийг битгий хий! Зүгээр л яваад өг!!!

Тэин: ээ ажумма, гуйж байна шдээ. Сөүлд энэн шиг гоё байшин олдохгүй шдээ.

Эзэн: хангалттай!!! Сүүлийн нэг сар бараг шөнө болгон цагдаа ирсэн. Дээрээс нь энэ чимээ! Би шөнө унтаж чадахгүйгээсээ болоод нойргүйдэл— Юу гээч? Зүгээр л гар.

Тэхи: ээ л дээ т.т

Нами: -_- зүгээр л явцгаая.

~~~

Нами, Тэин, Тэхи гурав бол багаасаа найзалсан дотны найзууд. Тэдний эцэг эх нь ч найзууд, эгч дүү хамаатан садангууд нь ч найзууд. Америкт төрж өсөцгөөсөн болохоор тийм байх л даа, арай өөрөөр сэтгэдэг гэх юм уу даа?

🌶SMALL CHILLI PEPPER IS SPICY🌶Where stories live. Discover now