Тэхён: хэний аавын яасан амралтын газар гэнэ ээ?
Жонгүг мянга дах удаагаа: Лукасын найзынх нь аавынх нь дүүгийн амралтын газар.
Марк: Лукас гэж хэн юм?
Жонгүг ширээ шидэх нь холгүй ахиад мянга дах удаагаа: Тэхигийн... дүү....
Тэхён: аан дүү нь байсан юм уу?
Марк: юун дүү? Дүүгүй биз дээ?
Жонгүг нүдээ анин амьсгаа аваад ахин мянга дах удаагаа: хуурай дүү...
Марк: аан заза. Одоо ойлголоо. Тэгээд хэзээ явах юм?
Тэхён, Жонгүг: ЭНЭ АМРАЛТЫН ӨДРҮҮД ГЭЖ ХЭДЭН УДАА ХЭЛЭХ ЮМ?!!
Марк: ._. зазазаза... Гэхдээ юун баахан бацаанууд бас явах гээд байгаа юм?
Жонгүг амьсгаа аван гаргаад: Лукасын найзууд...
Марк: аан заза.
Тэхён: тэд нар тэгээд манай гурвыг таньдаг юм уу?
Жонгүг: таньдаг. Сургууль дээр нь очиж байсан ч гэнэ үү? Нэг юм яриад байсан.
Марк: юу вэ? Заза маргааш бараг явах юм байна шдээ. Хурдан хувцас хунараа бэлдье.
Тэхён: та бараг хэрэгтэй бүх юмаа авчих юм байгаа биз дээ? Би сахлын машин авахгүй шүү.
Жонгүг: би оймс авахгүй шүү.
Марк удирдлага шидэн: заваарсан юм?!
Жонгүг удирдлагыг барьж аваад: алах нь ээ?
NAMI HIMURA
Тэхи: нөгөө хоёр найз нь бас явна гэнэ ээ.
Тэин: хэн?
Тэхи: Винвин Күн хоёр.
Би суудлаасаа босон: аа Винвин т.т ёстой хөөрхөн хүүхэд байсан шд... Ер нь яагаад уулзъя гэж байхад нь уулзаагүй юм бол оо?
Тэхи хоолойгоо засан: кхм за тэр яах вэ? Та хоёр юмнуудаа эртхэн бэлдээрэй. Өглөө эрт явна шүү. Би ажилдаа явлаа.
YOU ARE READING
🌶SMALL CHILLI PEPPER IS SPICY🌶
FanfictionBig ones are even spicier. Гурван найзын явцтай амьдрал улам явцтай болсон нь... 😉 Lil gochu is 🔥 Our Story AU too ;) Winter 2019.