Selamınhelloğğğ!!!
Kitapta bildiğiniz gibi ship içerikli olacağı için smut sahneler eklemeyi düşünüyorum fakat bu kararım değişkendir.
Öncelikle bu kitabı okumak için ideal yaş sınırı 15 yaş ve üzeri. Lütfen bu yaş sınırına uyan kişiler okusun. Ama eğer illa okumak istiyorum derseniz buna müdehale edemem ve size bırakırım.
Şimdiiii... Kitapta şiddet betimlemeleri ve biraz ürkütücü, psikolojik oyunlar olacak.
Konusu hakkında fazla spoi vermeyeceğim FAKAT başka ficlerim ile ilgili %100 spoiler vereceğim.
Ayrıca, yorum vs. yaparken dikkat edin lütfen. ŞUNU UNUTMAYIN Kİ BENDE İNSANIM DUYGULARIM VAR BENDE İNCİNEBİLİRİM KALBİMİ KIRMAYIN PLS. ÇOK ANLAYIŞLI VE ANAÇ BİRİYİMDİR AMA AĞZIMI BOZMAKTAN ÇEKİNMEM.
Sizin beni desteklemeniz cidden çok önemli. Bende yalan yok, hayalet okuyucuları sevmem. Sanki sen hiç yapmadın diyeceksiniz ama bende yaptım cidden beğenmediğim ya da herhangi bir nedenden dolayı olmadığı müddetçe ben en saçma bölümlere bile oy veren bir insanım. Bari beni kırmayıp bir oy verme zahmetine giriniz. Şimdiden teşekkürler.
Canımı sıkan durumlar şunlar: ŞAHSIMA VE İNANANÇLARIMA KARŞI YAPILAN HAKSIZLIK VEYA HAKARETLER BENİ ÇOK KIRIYOR. ÜZÜLMEK İSTEMİYORUM DAHA FAZLA NE SİZ ÜZÜLÜN NE DE BEN.
Kötü yorum iyi yorum diye bir şey yok zaten. Eleştiriler sert ve yumuşak olarak adlandırılır. Bu nedenle beğenmediklerinizi TATLI DİLLE ifade ederseniz bende TATLI DİLLE KARŞILIK VERİP HATAMI DÜZELTMEYE ÇALIŞIRIM.
Şimdi kararlaştırıldıysa her şey, okumak isteyenler lütfen bir sonraki bölüme gelsinler. Ama yok illa kıllık çıkaracağım canını sıkacağım diyenler varsa gelsin bende bir güzel 👅💩 ok? Kapiş?
Neyse ben prenses ve prenslerimi öpüyorum ve iyi okumalar diliyorum♥
bts_lovearmytr yorulduğumda, ara vermek istediğim anlarda, zorlandığımda, güldüğüm zamanlarda; bana cömertçe açtığı göğsü, benim yegane sığınağım olurdu. Aramız uzun ve engebeli lakin kalbim onunkinin yanında atmaya devam edecek.
See u later!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires Night |:| 'Jikook' 지국
ParanormalPark Jimin hayatındaki en kötü kararı, o lanetli elyazmasını merakına yenik düşüp okumasıyla almıştı. Ayinler ve o bilmediği dildeki yazılar onu kendi sonuna sürükleyecekti fakat o bütün bu olanların hiç birinin farkında dahi değildi. Henüz 20'lerin...