9. fejezet

19 2 0
                                    

20 perc múlva Jake vissza is ért az erdő széléhez. Együtt berakták a kutyát a hátsó ülésre, majd Jake is beült.
-én lóval kell hogy menjek, hisz nem hagyhatom itt Gyömbért. - nevetett Isabell.
-oké! Versenyezzünk a lovardáig. - kacsintott Jake.
-benne vagyok! - mosolygott Isabell, és felült Gyömbérre.
-három, kettő, egy! - számolt vissza Jake. - rajt!
Elindultak. Isabell szélsebesen vágtatott.
Percenkét előzgették egymást.
Majdnem egyszerre értek a lovardába.
Jake kiszállt, majd kinyitotta a hátsó ajtót, és kivette a kutyát. Katie szaladt oda hozzájuk. Katie is már 16 éves volt.
-úristen egy kutya! - kiáltotta kislányosan.
-mi a neve? Itt fog lakni?! - árasztotta el kérdésekkel Jake-et.
-először is nyugodj le Kat. Ő itt Mázli, khm Isabell nevezte el. - kuncogott Jake. - és ha Girhard úr megengedi, itt fog lakni.
-aztaaa itt fog élni egy kutya a lovardábaa! - ámuldozott a cuki kutyától Katie.
-nyugodj már kicsit le, még nem biztos. - szólt rá Katie-re.
Ekkor Tom Girhard jött ki a házból:
-sziasztok. Hát ez a kutya? - kérdezte meglepődve.
-az erdő szélén találtuk Isabell-el, sérült volt a lába, de az állatorvos segítségével bekötöztük a sebet. Gondoltuk úgy is szeretne egy kutyát ide a lovardába, ezért elhoztuk.
-értem én, de chip-et kell nézetni, lehet hogy van gazdája, és ki is kell vizsgáltatni, nincs e bármilyen betegsége.
-igen tudjuk, de ezeket jövő héten meg tudjuk oldani.

/4 nap múlva/

Szép napsütéses nap volt. Mázlit ma viszik állatorvoshoz.
-indulhatunk gyerekek? - szállt be a kocsiba Girhard.
-igen! - kiáltották egyszerre.
Isabell és Jake is beültek, és Mázlit is berakták.
15 percet utaztak a városba, és végül odaértek egy szép fehérre festett épülethez. Az ajtó felett fából készült kutyaalak lógott, ezzel jelezve hogy ez az állatorvosi rendelő. Bementek, és leültek a székekre. Hamarosan az állatorvos behívta őket. A rendelő tágas volt. A fal mellett volt egy asztal amire rá lehetett rakni az állatokat, hogy az orvos meg tudja őket vizsgálni. Mellette egy nagy szekrény, amiben voltak az orvosságok, sztetoszkóp, stb.
A másik sarokban pedig egy íróasztal amin az állatorvos papírjai, számítógépe állt.
-jó napot, hogy van a kutyus? - köszöntötte őket az orvos.
-jó napot doktor úr, már javul a lába, tud sétálni. - válaszolta Isabell.
Jake közben felemelte Mázlit a vizsgálóasztalra.
Szépen tűrte a vizsgálást, tudta hogy jót tesznek vele.
-chip nincs benne, oltásait megkapta, de viszont férges, úgyhogy adok féreghajtót. - mondta hirtelen az orvos.
-valószínű hogy nincs gazdája.
-szóval akkor megtarthatjuuk? - könyörgött bociszemekkel Isabell.
-na jó, megtartjuk! - válaszolta Girhard.
-azt tudja mennyi idős lehet a kutyi? - kérdezte Jake.
-7-8 hónaposra tippelek. - mondta az orvos, miközben a szekrénybe matatott.
Az orvos emondott minden fontos információt, majd megköszöntek mindent, és el is indultak haza.

Fakó SzépségWhere stories live. Discover now